معرفی بهترین ویجت های اعلام وضعیت آب و هوا برای سیستم عامل اندروید

با آغاز فصل زمستان و سرد شدن هوا و احتمالات بارش برف و سرمای منفی صفر درجه، بسیاری از افراد دوست دارند پیش از آنکه از منزل و یا محل کار خود خارج شوند، از وضعیت آب و هوای آن روز یا ساعات آینده مطلع گردند. در این میان کاربرانی که از گوشی های هوشمند اندرویدی استفاده می کنند دیگر نیازی نیست که به خبرهای سنتی و یا روزنامه ها برای اطلاع از وضعیت آب و هوا مراجعه نمایند. می توانند با نصب اپلیکیشن های بسیار قدرتمند مربوط به هواشناسی در هر لحظه از روز از وضعیت آب و هوای شهر و استان خود در ساعات آینده مطلع گردند.

در ادامه تصمیم داریم تا ویجت هایی مربوط به هواشناسی برای شما معرفی نماییم که کاربران اندرویدی با نصب این ویجت های کاربردی تنها با یک لمس ساده بتوانند از وضعیت آب و هوای منطقه ی خود مطلع شوند.

1.ویجت 1Weather

این اپلیکیشن هواشناسی دارای تعداد بسیار زیادی ویجت مختلف می باشد که در ابعادی متفاوت برای دستگاه های اندرویدی ارائه گردیده اند. تمامی این ویجت‌ ها هر یک از نظر شکل ظاهری و طراحی با یکدیگر تفاوت دارند. بسیاری از این ویجت‌ ها از نظر ابعاد و اندازه در سایز‌های 1در 1 و 5 در 3 ارائه گردیده اند. البته لازم به ذکر است که می‌توانید از ویجت‌ هایی با ابعاد کمتر در صفحه‌ هایی استفاده نمایید که فضای کمتری دارند و یا اینکه از یک ویجت استفاده کنید که دارای جزئیات بیشتری در مورد اعلام وضعیت آب و هوا ارائه می نمایند و فضای بیشتری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

ویجت هواشناسی

به طورکلی ویجت‌ های اپلیکیشن 1Weather را نیز می‌ توانید از نظر ظاهری تغییر دهید. به عنوان مثال شفافیت ویجت را تنظیم نمایید و یا حتی تا حدی تصویر پس زمینه‌ ی ویجت‌ های این اپلیکیشن را محو کنید. ابزارهای موجود در این اپلیکیشن نظیر آیتم های وضعیت آب و هوا، انتخاب بین مناطق مختلف، گزینه‌ هایی به منظور اشتراک‌ گذاری وضعیت هوا و همچنین رادار‌های هواشناسی را هم شامل می گردد.

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

2.ویجت Weather Live

اساسا اپلیکیشن WeatherLive نیز یکی از اپلیکیشن های بسیار کاربردی در خصوص تعیین وضعیت آب و هوا محسوب می شود که ویجت‌ های بسیار جذابی را در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ویجت هایی با ابعاد 1 در 1 که فقط دما را برای شما نمایش می‌ دهند ولی در صورتی که گزینه‌ های بهتری نیز در پیش رو شما قرار خواهد داشت. به عنوان مثال در صورتی که قصد داشته باشید تمامی جزئیات آب و هوای را بررسی نمایید، می‌ توانید از ویجتی با ابعاد بزرگ تر استفاده نمایید که تمامی اطلاعات مربوط به آب و هوا را گزارش می نماید.

 

ویجت هواشناسی

قابلیت ایجاد یک سری تغییرات ظاهری نظیر تغییر میزان شفافیت و … هم در این اپلیکیشن قرار داده شده است.

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

3.ویجت AccuWeather

یکی از برترین نرم اپلیکیشن ها در زمینه‌ ی اعلام وضعیت آب و هوا، اپلیکیشن AccuWeather می باشد. این مسئله نه تنها به دلیل دقت بسیار بالا بلکه به دلیل ویجت‌ های مناسبی است که ارائه می گردد صورت پذیرفته است.

ویجت هواشناسی

اپلیکیشن AccuWeather با اینکه فقط دارای 4 ویجت می باشد ولی تمامی این ویجت ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. ویجت‌ های این اپلیکیشن در ابعادی مختلف از 1 در 1 گرفته تا 4 در 2 ارائه گردیده اند. پس از انتخاب گزینه‌ ی موردنظرتان، می‌ توانید نسبت به تغییر تصاویر پس زمینه‌ ی آن ها نیز اقدام کنید. به منظور باز کردن این اپلیکیشن نیز می‌ توانید بر روی ویجت کلیک کنید تا از تمامی جزئیات مربوط به هواشناسی آن مطلع گردید.

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

4.ویجت Weather Underground

اپلیکیشن Weather Underground یکی از اپلیکیشن های بسیار معروف در زمینه ی اعلام وضعیت آب و هوا به حساب می آید که شمال 7 ویجت مختلف می گردد. ویجت‌ های این اپلیکیشن در ابعادی مختلف از 1 در 1 گرفته تا 4 در 1 ارائه شده اند. با انتخاب هر یک از این ابزارها، می‌ توانید نسبت به تغییرات ظاهری این ویجت اقدام نمایید. تغییر رنگ پس زمینه و همچنین رنگ مربوط به میزان دما و شفافیت و همچنین میزان محو بودن ویجت‌ ها نیز قابل تنظیم می باشد.

ویجت هواشناسی

با کلیک بر روی ویجت می‌ توانید اپلیکیشن اصلی را باز کرده و از اطلاعات کامل، به همراه جزئیات دقیق اپلیکیشن Weather Underground از شرایط آب و هوایی مطلع گردید. از ویژگی های بسیار ویژه‌ ی این اپلیکیشن قابلیت پیش‌بینی هوشمند شرایط آب و هوایی است که بر اساس فعالیت‌ های شما انجام می گیرد.

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

5.ویجت Yahoo Weather

در صورتی که از طرفداران سرویس یاهو هستید، قطعا از ویجت‌ های ارائه شده در این اپلیکیشن آگاه بوده و استفاده می نمایید. این اپلیکیشن دارای 7 ویجت متفاوت می باشد که از 1 در 1 تا 5 در 2 متفاوت می باشند. ویجت‌ های بزرگ تر از جزئیات بیشتری نسبت به ویجت های کوچکتر بهره مند می باشند، هرچند که تفاوت بسیار زیادی در مقدار اطلاعات این ویجت ها قابل مشاهده نمی باشد.

ویجت هواشناسی

بعضی از قابلیت های ویجت‌ ها به کاربران این امکان را می دهند تا تصاویر پس زمینه‌ ی هر یک از ویجت‌ ها را به طور تصادفی از Fliker انتخاب نمایند. در نتیجه در صورتی که علاقه ی بسیار زیادی به تصاویر پس زمینه دارید می‌ توانید با فعال نمودن این گزینه، لذت ببرید. با استفاده ازتمامی ابزارهای موجود در اپلیکیشن Yahoo Weather می‌ توانید ویجت‌ های متفاوتی از مکان‌ های مختلف در صفحه‌ ی اصلی گوشی اندرویدیتان داشته باشید.

مثل بسیاری از اپلیکیشن‌ های دیگر با کلیک بر روی ویجت می‌ توانید اپلیکیشن Yahoo Weather را فعال کرده و اطلاعات بیشتری از شرایط آب و هوا به دست آورید.

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

6. ویجت The Weather Channel

یکی از اپلیکیشن های بسیار پر طرفدار در این حوزه، اپلیکیشن Weather Channel می باشد. این اپلیکیشن نیز ویجت های مختلفی دارد که ابعاد آن ها از 1 در 1 تا ۵ در 1 متغیر می باشد.

ویجت هواشناسی

البته لازم به ذکر است که ویجت‌ های ارائه شده در اپلیکیشن Weather Channel از طراحی بسیار ساده ای بهره مند می باشد و تنها وضعیت آب و هوا را به نمایش می گذارند و نمی‌توان از نظر طراحی ظاهری در آن‌ ها تغییری ایجاد نمود. اساسا این ویجت‌ ها خیلی ساده بوده و در صورتی که از طرفداران اپلیکیشن Weather Channel هستید، می‌ توانید از ابزارهای بسیار ساده و خوانا در این اپلیکیشن بهره‌ مند گردید.

به منظور باز کردن این اپلیکیشن، می‌ توانید به راحتی بر روی ویجت‌ های درج شده بر روی صفحه کلیک نمایید تا اطلاعات جدیدتری از شرایط آب و هوا کسب نمایید.

دانلود اپلیکیشن دیکشنری آبادیس

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: makeuseof

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین ویجت های اعلام وضعیت آب و هوا برای سیستم عامل اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *