وحشتناک ترین مکان های توریستی جهان

آیا شب ها تمایل به تماشا کردن فیلم های سینمائی ترسناک دارید؟ من به شما توصیه می کنم به جای سیر در خیالات به این مکان های رعب آور در واقعیت سر بزنید! ما در این مقاله به “وحشتناک ترین مکان های توریستی جهان” پرداخته ایم. پس با ما همراه باشید.

Phnom Sampeau

Battambang, Cambodia

7

اگر شما شبانه به “Phnom Sampeau” واقع در جنگل کامبوج بروید، از شدت ترس درون خودتان می پیچید!

بدن های بی شماری در طول قتل عام کمبوج در “غارهای کشنده” رها شده بود که هم اکنون استخوان های باقی مانده آن در یک بنای شیشه ای یادبود به نمایش گذاشته شده است.

امروزه، آن کوهستان واقع در مکان مذکور خانه هزاران خفاش پرسه زن، بوزینه های جنگجو و قطعا ارواح سرگردان (!) است.

(Aokigahara (Suicide Forest

Mount Fuji, Japan

8هر ساله ، بسیاری از افراد در “Aokigahara” زندگیشان را می گذرانند؛ جنگلی که ادعای اساطیر ژاپنی بر آن است توسط تعداد زیادی از شیاطین به تسخیر در آمده است.

از قرن 19 تاکنون خودکشی های بسیاری در “جنگل خودکشی” اتفاق افتاده است. اما اخیرا پس از چاپ پرتیتراژترین کتاب ژاپنی تحت عنوان “مناسب ترین مکان برای مردن” افراد را بیش از پیش به خودکشی سوق داده است.

Paris Catacombs

Paris, France

capture

پائین شهر “Love lies” شهر دیگری قرار دارد که هیچ چیز ندارد اما همه چیز را در بر گرفته است.

“دخمه پاریس”، بزرگترین دخمه در جهان است. این دخمه در زیرزمین واقع شده و بستر 6 میلیون اسکلت می باشد که به مرور در کنار همدیگر قرار گرفته اند.

بنابراین اگر دوست دارید شب از ترس خوابتان نرود، به اینجا سری بزنید!

Karosta Prison

Liepaja, Latvia

a

احتمالا سریال “Orange Is the New Black” را دیده اید و با خودتان فکر کرده اید مگر ممکن است؟! و من در پاسخ به شما می گویم بله، ممکن است!

“Karosta Prison”، زندان نظامی نازی سابق در حال حاضر به یک هتل بوتیک تبدیل شده است که مهمانان با پرداخت پول می توانند به مانند زندانیان در آن سکونت کنند. علاوه بر آن، تحت نظارت 24 ساعته مورد اذیت و آزار ماموران قرار بگیرند.

Plastinarium

Guben, Germany

7“Plastinarium”، نمایشگاه اجساد و لاشه های بدن مردگان است که با تزریق پلاستیک به نمایش گذاشته شده اند. آنچه که کاراگاه دکتر مرگ را عجیب کرده آن است که شما می توانید در این نمایشگاه یک سر انسان با برش های سیلیکونی یا یک جسد کامل را با پرداخت هزاران دلار بخرید و با خودتان به خانه ببرید.

(Isla de las Muñecas (Island of the Dolls

Lake Xochimilco, Mexico

5

تا می توانید از این جنگل دور بمانید.

بیشتر از 50 سال پیش، یک مرد مکزیکی پس از پیدا کردن جسد دختر جوان هزاران عروسک جمع آوری کرد. پیشکش این عروسک ها بدین معنا هستند که روح دخترک با جیغ کشیدن در شب آرام بگیرد!

(Sedlec Ossuary (Church of Bones

Kutna Hora, Czech Republic

56

هرآنچه در “کلیسای استخوان ها” ببینید، برایتان نامانوس است. از آنجا که دکوراسیون داخلی این مکان به استخوان ها مزین گشته است. جالب است بدانید حتی محراب کلیسا با استخوان پوشش یافته است.

لوستر این کلیسا با استخوان های جمجمه ساخته شده است. و شما در اینجا می توانید استخوان های مختلف از هرجای بدن را مشاهده کنید!

Siriraj Medical Museum

Bangkok, Thailand

78

این موزه تایلندی، یک ابزار یادگیری ارزشمند برای دانشجویان پزشکی و حرفه ای تایلند به شمار می رود. اما این بدان معنا نیست که برای ما کمتر از آن ها رعب آور باشد!

در این موزه، بقایای نوزادان با نقص های فیزیکی و مومیایی های قاتلان زنجیره ای نگهداری می شوند. بنابراین به منظور بازدید پس از ناهار اینجا را به شما پیشنهاد نمی کنم!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وحشتناک ترین مکان های توریستی جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *