وان پلاس 6T از سنسور اثر انگشت نوری بهره خواهد برد

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T | کمپانی وان پلاس یکی از کمپانی های بسیار قدرتمند در چین می باشد که اکنون به رقابت با کمپانی های محلی نظیر هوآوی و شیائومی پرداخته است و تصمیم دارد در گوشی هوشمند بعدی خود قابلیت های جدیدی را ارائه نماید. اگر خبرهای مربط به این کمپانی را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که پرچمدار بعدی وان پلاس، وان پلاس 6T نام دارد که از قابلیت های منحصر به فرد بهره مند خواهد بود.

وان پلاس 6T

همانطور که می دانید، قرار است در پرچمدار بعدی کمپانی چینی وان‌ پلاس که با نام وان پلاس 6T به بازارها عرضه خواهد شد، از سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر استفاده گردد؛ از همین جهت کاربران این دستگاه می‌ توانند با قرار دادن انگشت خود بر روی صفحه نمایش، اقدام به بازکردن قفل آن نمایند. با این وجود، با توجه به این موضوع که هنوز این ویژگی به‌ اندازه‌ ی نوع سنتی سنسورهای اثرانگشت بالغ نگشته، درخصوص نوع عملکرد آن در شرایط متفاوت نگرانی‌ هایی وجود دارد. برخلاف سنسورهای قدیمی، در حسگرهای جدید، انگشت کاربر تماس مستقیمی با سطح سنوسر نخواهد داشت؛ در برابر، تولیدکنندگان باید به روشی دیگر روی بیاورند. اکنون کمپانی وان‌ پلاس به طور رسمی تایید نموده است که سنسور مورد استفاده‌ ی آن ها در پرچمدار بعدی این کمپانی از نوع نوری خواهد بود.

وان پلاس 6T

تا به امروز در آزمایش‌ های صورت گرفته، میزان سرعت و دقت سنسورهای اولتراسونیک نسبت به نمونه‌ های نوری خود در جایگاه بالاتری قرار گرفته است؛ چون سنسورهای اولتراسونیک با نمونه‌برداری سه‌ بعدی از پستی‌ ها و بلندی‌ ها بر روی انگشت فعالیت خود را به انجام می رسانند؛ در عین حال، در صورتی که سنسورهای نوری به درستی در وان پلاس 6T پیاده‌ سازی گردند، می‌ توان انتظار همان میزان سرعت و دقت اولتراسونیک را در این دستگاه هم داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  OnePlus در 2 جولای تلویزیون هوشمند اقتصادی معرفی می کند

نظرات در مورد : وان پلاس 6T از سنسور اثر انگشت نوری بهره خواهد برد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *