وان پلاس 6 قرمز رنگ امروز معرفی میشه

وان پلاس 6 قرمز

وان پلاس 6 قرمز | وان پلاس هم یکی از کمپانی های چینی هستش که داره با تولید گوشی های هوشمند خودش افراد زیادی رو به سمت خودش جذب می کنه. چند وقت پیش این شرکت چینی از پرچمدار جدید خودش به اسم وان پلاس 6 رونمایی کرد که انگار فردا میخواد از رنگ قرمز این گوشی رونمایی کنه ( یه کاری کا اپل و سامسونگ برای فروش بیشتر گوشی هاشون انجام میدن … ).

یه تجربه ای که وان پلاس از گوشی قرمز رنگ قبلیش یعنی وان پلاس 5T داشت این بود که بعد از عرضه ی اون با طرفداری خیلی از کاربرا رو به رو شد. الانم این شرکت تصمیم گرفته تا پرچمدار آخر خودش رو رو هم در رنگ قرمز ارائه بده تا دوباره توجه طرفدارها رو به خودش جلب کنه … . یک نکته رو تا فراموش نکردم بگم که این شرکت هنوز رسما تایید نکرده که قراره از وان پلاس 6 قرمز رونمایی کنه و این اطلاعات فقط توی توییتر وان پلاس منتشر شده که احتمالا میخواد توی تاریخ دوم جولای یک دستگاهی رو رونمایی کنه!

وان پلاس 6 قرمز

یک تیزر ویدئویی هم منتشر شده توی اینترنت که اونجا به کد C61422 اشاره کرده که این کد رنگ قرمز رو نشون میده و یه نشونه ی دیگه ام اینه که یه عبارت op6r توی لینک ویدئوییش دیده میشه که این همون معنی رنگ قرمز رو داره. الان انتظار داریم که این گوشی فردا که دوم جولای 2019 هستش معرفی بشه چون آخر ویدئو به این تاریخ اشاره می کنه…!

اگر یکم به قبل برگردیم توی توییتر یه حساب کاربری به اسم MKBHD یه عکسی منتشر کرده بود نشون می داد وان پلاس قصد داره رنگ قرمز وان پلاس 6 رو عرضه کنه . در ادامه بر اساس این عکسا باید بگیم که پنل پشتی این گوش قرمز مثل مدل اصلیش از جنس شیشه هستش ولی چون هیچ عکسی از پنل جلوییش منتشر نشده نمیدونیم چه شکلی هستش.

 

بازم با زوم تک باشید تا یه خبر جدید از این وان پلاس قرمز منتشر شد، بهتون بگیم… 😉

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس 6 قرمز رنگ امروز معرفی میشه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *