وان پلاس 6 دارای سنسور سنجش ضربان قلب خواهد بود

وان پلاس 6

شرکت بزرگ وان پلاس باری دیگر با اخباری جدید و داغ به بازار آمد. تصاویر جدیدی از پرچم دار خود در شبکه ی اجتماعی منتشر شد که خبر از سنسور ضربان قلب خبر داد. این تصاویر در شبکه ویبو به نمایش گذاشته شده اند. با انتشار این تصاویر شرکت وان پلاس برای اولین بار سنسور ضربان قلب را وارد سیستم تولیدی خود کرد. بعید نیست پس از مدت کوتاهی در بسیاری از برند ها نیز , این سنسور را به محصولات خود اضافه کرده و از آن جا که بسیار کاربردی است به احتمال زیاد مورد استقبال بیشتر کاربران قرار خواهد گرفت.

البته قطعا وان پلاس تبلیغات گسترده خود را در شبکه های اجتماعی انجام خواهد داد. شرکت وان پلاس تصمیم گرفته در تاریخ 26 اردیبهشت وان پلاس 6 را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده است اما آن چه که توسط وان پلاس تأیید شده جنس بدنه است که از ترکیب شیشه و فلز بوده و زیبایی منحصر به فردی دارد , بریدگی بالای نمایشگر از دیگر مواردی است که می توان با قطعیت درباره آن صحبت کرد.

وان پلاس 6

پردازنده‌ ی مورد استفاده در آن هشت هسته‌ ای از نو اسنپدراگون ۸۴۵ می باشد. از دیگر قابلیت های این گوشی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و این موضوع یک پیشرفت بزرگ برای وان پلاس شمرده می شود چرا که وان پلاس 6 اولین گوشی این کمپانی است که به این ویژگی مجهز گردیده است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن 256 گیگا بایت بوده و دارای 8 گیگا بایت رم می باشد. دوربین آن دوگانه بوده که حس گر اثر انگشت را در کنار خود جای داده است. اندازه صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچ اعلام شده که +Full HD بوده و از نوع AMOLED می باشد از دیگر مزیت های این گوشی به قابلیت شارژ سریع یا fast charge می توان اشاره نمود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 11 و 12 به هوش مصنوعی مجهز می شوند

نظرات در مورد : وان پلاس 6 دارای سنسور سنجش ضربان قلب خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *