واردات گوشی هوشمند 160 درصد افزایش داشته است!

واردات

با عملی کردن طرح رجیستری در تلفن های همراه ، واردات گوشی های تلفن همراه در طی دو ماه اول امسال به نسبت واردات در سال قبل ۱۶۳ بیشتر شده است. طرح رجیستری باعث شده که گوشی های هوشمند را از راه قانونی وارد کند ، بسیار بیشتر شده . این آمار افزایش بیشتری نسبت به سال گذشته در گمرک داشته است.

طبق آمار انتشار یافته از گمرک ، ۱.۶۱ از میزان کل واردات کشور را در بر گرفته است و ارزش آن ۱۰۹ میلیون و ۲۵۰ هزار و ۱۴۶ دلار برآورد شده است. در سال اخیر در طی مدتی برابر ، حدود ۴۱ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۷۳۱ دلار گوشی تلفن همراه وارد شده بود که میزان ۰.۶۱ درصد از ارزش کل واردات به ایران را تشکیل می دهد. با مقایسه این میزان واردات نسبت به دو ماه اول امسال ، ۱۶۳.۲۲ درصد افزایش داشته است. این افزایش دسترنج اجرای طرح رجیستری است. با انجام و فعال سازی این طرح گوشی های قاچاق در ایران فعالیت نمی شود و به همین دلیل از گوشی های قاچاق استفاده نمی شود.

این گوشی ها در شبکه مخابراتی ایران در دسترس نیستند. ولی برخی از این گوشی را می توانید از رجیستری با پرداخت هزینه در بیاورید ، با استفاده طرح رجیستری میزان قاچاق گوشی های هوشمند به شدت کاهش یافته است و بهترین راه مبارزه با آن طرح رجیستری است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو راه برای تشخیص اصالت گوشی بعد از رجیستری

نظرات در مورد : واردات گوشی هوشمند 160 درصد افزایش داشته است!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *