هوم پاد اپل چه تمایزی با سایر اسپیکرهای هوشمند دارد؟

هوم پاد اپل

دیروز شرکت اپل در طی مصاحبه ای از فعالیت های اخیر خود خبر داد و درباره ویژگی‌ های جدید هوم‌ پاد توضیحاتی داد. دیروز مدیر عامل اپل در طی سفر خود به کانادا بازدیدش از پلتفرم شاپی فای , مصاحبه ای را انجام داده و درباره تفاوت های بلند گوی هوشمند هوم پاد با مدل های مشابهی که در بازار یافت می شود توضیح داد وی در این مصاحبه به شفاف سازی فرق های این محصولات پرداخت. وی در این مصاحبه باری دیگر گفت واقعیت‌ افزوده یک تکنولوژی بسیار مفیدی است که قابلیت های بشر را تقویت کرده و کیفیت زندگی را ارتقأ می دهد. وی گفت معتقد است واقعیت‌ افزوده یک تکنولوژی بسیار مهم و عمیق می باشد که قطعا در آینده پیشرفت بسیاری کرده و در بیشتر زمینه های زندگی بشریت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هوم پاد اپل

اپل با استفاده از دستگاه‌ های آی‌ او‌ا سی توانسته هوم‌ پاد را کاملا یک پارچه تولید کرده و همین امر باعث شده هوم پاد اپل از سایر رقیبان خود پیشی گرفته و منحصر به فرد شده است. همچنین صدای واضح و کیفیت بالای آن این محصول را از سایر محصولات شبیه هوم پاد متمایز می کند. مدیر عامل اپل اعلام کرد این شرکت تمام موفقیت های خود را مدیون رقابت هایی می باشد که سایر شرکت ها انجام داده است , وی افزود اپل هرگز از رقابت فرار نکرده و با موفقیت کامل هوم پاد در این زمینه فعالیت خواهد کرد.

در پایان مصاحبه اشاره ای به در دسترس بودن هوم پاد نمود , وی اعلام کرد بلند گو های هوشمند هوم پاد که بسیار درباره آن ها بحث شده و جنجالی اساسی به پا کرده اند , به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بسیاری از منتقدان هوم‌ پاد را محصولی بی فایده و بدون آینده می دانند و بر این باورند که اپل این محصول را فقط برای پاسخ به بلند گو های‌ هوشمند گوگل و آمازون تولیو کرده است این در حالی است که کوک کاملا این موضوع را رد کرده و این محصول را محصولی برنامه ریزی شده و آینده نگر معرفی کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی اپل قصد ندارد سرعت آیفون های قبلی را کاهش دهد

نظرات در مورد : هوم پاد اپل چه تمایزی با سایر اسپیکرهای هوشمند دارد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *