هواوی نووا اسمارت 200 یورویی را بی سر و صدا عرضه کرد

تولید و عرضه فوران تلفن های هوشمند “هواوی” قریب الوقوع است و این در حالیست که “هواوی” در طول چند ماه گذشته حداقل دوازده عدد از تلفن های هوشمند جدید خود را در معرض استفاده عموم قرار داد. آخرین تلفن همراه هوشمند عرضه شده “هواوی” تحت عنوان “Nova Smart” می باشد که در حال حاضر در مارکت های اروپا در دسترس است.

از آنجا که آخرین تلفن هوشمند “هواوی” عرضه شده از سری گوشی های Nova می باشد، آن را باید جزء میان رده ها دسته بندی کرد. تلفن همراه “Huawei Nova Smart” دارای صفحه نمایش 5-اینچ اچ-دی (کیفیت 720p) و همچنین دوربین 13 مگاپیکسل در پشت می باشد.

از دیگر مشخصات تلفن همراه هوشمند “هواوی نووا اسمارت” باید به پردازنده 8-هسته ای کوالکوم 1.4 گیگاهرتز Snapdragon 435، رم 2 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایت (قابل ارتقاء تا 128 گیگابایت) می باشد.

اگر تصور می کنید، این تلفن همراه هوشمند کمی پائین تر از میان رده ها قرار گرفته است باید توجه تان را به سنسور اثرانگشت در پشت و باتری بزرگ 3020 میلی آمپر جلب کنیم. علاوه بر این مشخصات، دوربین ثانویه 5 مگاپیکسل در جلو به منظور سلفی گرفتن و برقراری تماس های ویدئویی هم وجود دارد.

سیستم عامل اجرا شده توسط تلفن همراه هوشمند “هواوی نووا اسمارت” اندروید 6.0 مارشمالو می باشد که کمی برای میان رده بودن دور از انتظار است.

تلفن همراه هوشمند “Huawei Nova Smart” فقط یک نسخه تغییر نام یافته از “Honor 6C” می باشد که با عنوان “Huawei Enjoy 6s” شناخته می شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هواوی نووا اسمارت 200 یورویی را بی سر و صدا عرضه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *