هواوی یکی از مدیران سابق اپل را برای بخش نرم افزاری استخدام کرد

هواوی یکی از مدیران سابق اپل را برای بخش نرم افزاری استخدام کرد

هواوی گوشی های هوشمند قدرتمندی تولید میکند. اما این قدرت جدا از مسئله ی سخت افزاری مطمعنا به نرم افزاری عالی نیز نیازمند میباشد. این کمپانی نیز برای تقویت بخش نرم افزاری خود یکی از مدیران سابق اپل را استخدام کرده است.

اگر با گوشی های هواوی کار کرده باشید، حتما با ضعف آنها در بخش نرم افزاری آشنا میباشید. هواوی در نرم افزار نسبت به رقیبان چندین رده پاییین تر قرار دارد و اکنون قرار است ابیگل برداری به عنوان طراح ارشد تجربه ی کاربری، مشکلات هواوی را در نرم افزار حل کند.

هواوی نرم افزار چندان دل پسندی ندارد اما به دنبال این است که آن را بهبود بخشد. در این رستا هواوی تلاش های زیادی انجام داده است تا تجربه ی کاربران را از محصولاتش بهبود بخشد. اکنون نیز در ادامه تلاش های خود میخواهد مدیر بخش خلاقیت کمپانی اپل برای سمت طراح ارشد تجربه ی کاربری قرار دهد تا بتواند به این وسیله تیم مهندس نرم افزار خودش را تقویت کند. دیگر تلاش این شرکت در زمینه نرم افزار به تاسیس یک دفتر جدید مربوط میشود. هواوی قصد دارد که یک دفتر طراحی را در ایالات متحده تاسیس کند.

ابیگل برادی در سال 2011 کمپانی اپل را ترک کرد و اکنون نیمتوان آن را به عنوان یکی از مدیران اپل دانست، ولی وی یکی از ایده پردازان سابق در کمپانی اپل میباشد. لازم به ذکر است که ابیگل یکی از طراحان اصلی آیفون به شمار میرود و همچنین از اعضای تیم های نرم افزاری آیفون و OS X به حساب میاید.ابیگل همچنین دو سال با شرکت پی پال همکاری داشته است. ابیگل میتواند با توجه با سابقه درخشان خودش و نقش های مهمی که در بهبود نرم افزاری اپل داشته است کمپانی هواوی را در پیشرفت نرم افزاری اش یاری کند. به زودی باید شاهد تغییراتی در نرم افزار های هواوی باشیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هر آنچه که درباره ی Honor V8 می دانیم

نظرات در مورد : هواوی یکی از مدیران سابق اپل را برای بخش نرم افزاری استخدام کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *