هوآوی میت 10 لایت با چهار دوربین وارد بازار ایران می شود

هوآوی میت 10 لایت

هوآوی میت 10 لایت اولین گوشی هوشمند دنیاست که هم در پنل جلویی و هم در پنل عقبی دارای لنز دوگانه ی دوربین می باشد و برای اولین بار توسط هوآوی معرفی شده و قرار است وارد بازار ایران نیز بشود. کمپانی هوآوی با انجام چنین کاری قصد داشته است که کاربران فعال در زمینه ی عکس برداری تجربه ی جدیدی را هم در سلفی و هم در زمان استفاده از دوربین اصلی گوشی داشته باشند.

هوآوی میت 10 لایتدر پنل جلویی هوآوی میت 10 لایت، علاوه بر یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 در ثبت تصاویر دارای یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای محاسبه ی اطلاعات عمقی فضای اطراف می باشد. در زمان عکس برداری با دوربین این گوشی هر دو سنسور باهم فعال شده و دارای قابلیتی به نام ISP می باشند و پس از انجام پروسه ی عکس برداری تصاویری به مراتب باکیفیت تر از دوربین سایر گوشی های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از ویژگی های قرارگیری این دو لنز در کنار هم، افزوده شدن قابلیت بوکه در عکس های سلفی می باشد.

هوآوی میت 10 لایتعلاوه بر لنز دوگانه ی دوربین سلفی، در این گوشی برای اولین بار از یک فلش با نام Selfie Toning Flash استفاده شده تا کاربران بتوانند در محیط های کم نور نیز بسته به میزان نور محیط تصاویری واضح و روشن بگیرند و برای اینکه نور حاصل از این فلش متناسب با نور محیط باشد از یک فیلتر نرم کننده ی نور در مقابل فلش استفاده شده است. دوربین دوگانه ی اصلی میت 10 لایت نیز همانند دوربین سلفی آن دارای لنز دوگانه می باشد که یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دارد و عملکرد سنسور 2 مگاپیکسلی نیز همانند دوربین سلفی آن، برای تشخیص اطلاعات عمقی فضای اطراف می باشد و کاربران حتی پس از عکاسی نیز می توانند نقطه ی فوکوس عکس های خود را تغییر دهند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  HUAWEI Mate 10 lite با دوربین چهار گانه زیر ذره بین

نظرات در مورد : هوآوی میت 10 لایت با چهار دوربین وارد بازار ایران می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *