هوآوی آنر 10 با حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش معرفی شد

آنر 10

برند آنر یکی از زیر مجموعه های کمپانی هوآوی می باشد که گوشی های هوشمند بسیار قدرتمند و بی نظیری را برای کاربرانش با قیمت بسیار مناسب تولید می نماید. امروز آنر جدیدترین پرچمدار خود را با نام آنر 10 معرفی نمود و پیش فروش آن را در بازار گوشی های هوشمند آعاز کرد. این گوشی هوشمند از پرچمدار قبلی این کمپانی یعنی آنر ویو 10 کمی ارزان تر می باشد ولی با برچسب قیمت 415 دلاری به هیچ عنوان نمی توان آن را یک گوشی مقرون به صرفه اعلام کرد.

آنر 10

آنر 10 دارای یک صفحه نمایش 5.84 اینچی می باشد که همانند گوشی های هوشمند اخیر کمپانی هوآوی دارای بریدگی بالای صفحه نمایش می باشد که در این بخش اسپیکر، دوربین سلفی و حسگر های مختلف این گوشی هوشمند قرار گرفته اند. نمایگر آنر 10 از نوع IPS LCD با رزولوشن 2280×1080 پیکسل می باشد که 432 پیکسل را در هر اینچ به نمایش می گذارد. حسگر اثر انگشت ای گوشی هوشمند نیز در زیر صفحه نمایش این گوشی هوشمند قرار گرفته است.

آنر 10

این گوشی هوشمند دارای چیپ ست اختصاصی این کمپانی یعنی کایرین 970 با شش گیگابایت حافظه ی رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد و البته لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از درگاه حافظه ی خارجی بی بهره می باشد. اندروید 8.1 یا رابط کاربری EMUI 8.1 نیز به صورت پیش فرض بر روی این گوشی هوشمند نصب شده است.

آنر 10

دوربین دوگانه ی این گوشی هوشمند دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی رنگی با گشودگی دیافراگم f/1.8 یه همراه یک حسگر 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید می باشد. دوربین سلفی آنر 10 دارای یک سنسور 24 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 به همراه فوکوس ثابت می باشد که می تواند تصاویر پرتره با نورپردازی استودیو را به ثبت برساند که ظاهرا این سنسور دارای قابلیت پیشرفته ی هوش مصنوعی نیز می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی آنر 10 با حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *