هوآوری P10 با فناوری Al touch و سنسور اثر انگشت چند منظوره راه اندازی شد

هواوی P10

هوآوی، در آخرین تلفن های همراه پرچمدار خود از تلفن همراه هوشمند P10 پرده برداری کرد. گوشی تلفن همراه هوشمند P10 با صفحه نمایش ۵.۱ اینچ، مشخصات بالا، کیفیت مناسب تر نسبت به سایرین اما قیمت بالاتر و همچنین تعدادی ترفند غیرمعمول توانسته است به طور مستقیم با آیفون ۷ و سامسونگ گلکسی S7 به رقابت بپردازد.

هوآوی P10 با صفحه نمایش ۵.۱ اینچ و 1,920 در 1,080، حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت، باتری ۳۲۰۰mAh، پردازنده Hisilicon Kirin 960 به همراه یک رم ۴ گیگابایت عرضه خواهد شد.

هوآوی P10 پلاس در کنار هوآوی P10 با مشخصات دیگری اعم از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچ و ۲.۵۶۰ در ۱.۴۴۰، حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت، باتری ۳.۷۵۰mAh و رم ۶ گیگابایت عرضه خواهد شد.

هردو دستگاه هوآوی P10 و P10 پلاس شارژ شدن را از طریق پورت USB نوع C حمایت خواهند کرد. در واقع، آن ها با ۲۰ دقیقه شارژ شدن یک روز کامل عمر خواهند داشت.

همچنین این دو دستگاه تلفن همراه بر روی سیستم عامل اندروید نوقات ۷.۰ اجرا می گردند.

کلید خانه، برگشت و منوی برنامه های اخیر همه از طریق سنسور اثر انگشت پایین صفحه نمایش عمل خواهند کرد. کاربران باید برای به عقب بازگشتن یکبار ضربه، برای به خانه رفتن نگه و برای مشاهده برنامه های اخیر باید آن را بکشند.

هوآوی گفته است دلیل مبرهن حرکت فوق به حداکثر رسانیدن سودمندی صفحه نمایش بوده و هنوز از هیجان زدگی کاربران برای یادگیری حرکات جدید مطمئن نمی باشد.

این گوشی هوشمند از ویژگی فوق العاده دیگری تحت عنوان “اولترا مموری” برخوردار می باشد که با استفاده از الگوریتم یادگیری ماشینی می تواند به منظور بهینه سازی حافظه کمک کند. در واقع، هوآوی ادعا کرده است بدین وسیله برنامه ها با سرعت بیشتری باز خواهند شد.

سیستم دوربین P10 با ترکیب یک سنسور رنگ ۱۲ مگاپیکسل و سنسور منو ۲۰ مگاپیکسل تا حدودی غیر معمول است.

P10 در رنگ های متنوع از جمله سفید سرامیکی، آبی خیره کننده، طلایی نافذ، نوک مدادی، نقره ای مرموز، رز گلد و سبز در دسترس خواهد بود.

قیمت گذاری P10 هنوز اعلام نشده است. اما قرار است قیمت P10 ۶۴۹ پوند و قیمت P10 پلاس ۶۹۹ پوند باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوری P10 با فناوری Al touch و سنسور اثر انگشت چند منظوره راه اندازی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *