هنوز هدف شیائومی بازار آمریکا است

هدف شیائومی

هدف شیائومی : مدتی است که شرکت شیائومی با تولید گوشی های هوشمند نظر بسیاری از کاربران و منتقدین را به خود جلب کرده است. شرکت شیائومی قصد دارد با بالا بردن کیفیت تولیدات خود وارد بازار آمریکا شود. این چیزی است که مدیر عامل آن , لی جون , در مصاحبه خود مطرح کرده است.

سه شنبه هفته گذشته بود که شرکت شیائومی در جلسه فناوری کوالکام اعلام کرد که قصد دارد محصولات  خود را در کشور های آمریکایی به فروش برساند اما منتظر زمان مناسبی برای این کار می باشد , نماینده این شرکت با اشاره به این موضوع که تولیدات شیائومی از جمله می میکس در فضای مجازی بسیار مورد توجه کاربران آمریکایی بوده و نظرات زیادی درباره آن مطرح کرده اند.

شیائومیبا این توصیفات , رئسای شرکت شیائومی بیان کردند فروش محصولات آن ها در آمریکا با موفقیت خوبی همراه خواهد بود. مدیر عامل این شرکت در مصاحبه خود در این جلسه گفت قصد دارد محصولات خود را وارد بازار آمریکا کند و با موفقیت در این زمینه , فعالیت خود را گسترش دهد , اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید مدتی را صرف بررسی و تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت خود کند تا به آن چیزی که در ذهن دارد برسد و قدمی درست در مسیر رسیدن به هدف مورد نظرش بردارد.

وی با اشاره به این موضوع که شیائومی 7 یکی از اولین گوشی هایی است که در کل دنیا از پردازنده‌ی ۸۴۵ اسنپدراگون کوالکام بهره مند است , شرکت خود را یک شرکت توانمند نامید. خیلی دور از انتظار نیست که پس مدتی محصولات شرکت شیائومی در آمریکا به فروش برسد چرا که اکنون این شرکت یکی از شرکت هایی است که در بازار چین بسیار فعال بوده و پیشرفت خوبی داشته است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم شرکت شیائومی در بازار آمریکا چه خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گجت پوشیدنی Smart Band 9 شیائومی در نزدیکی

نظرات در مورد : هنوز هدف شیائومی بازار آمریکا است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *