همکاری کمپانی گوگل با مدیاتک در زمینه ی پلتفرم های اندروید

مدیاتک

کمپانی مدیاتک یکی از کمپانی هایی است که نسخه ی تایید شده ی اندروید و سرویس های هوشمند گوگل را برای تولید کنندگان گوشی های هوشمند عرضه می نماید. بر همین اساس گویا این کمپانی مورد توجه بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده ی گوشی های هوشمند قرار گرفته است. اگر خبرهای مربوط به کمپانی اپل را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که این کمپانی علاقه مندی خود را نسبت به چیپ ست های مودم مدیاتک اعلام کرد و در پی این موضوع گوگل نیز امکان ارائه ی نسخه ی آزمایشی سیستم عامل های اندروید خود را با نام GMS به این کمپانی داد.

کمپانی مدیاتک نیز پس از دریافت این منسب اعلام کرد که یکی از بزرگترین تولید کنندگان چیپ ست در پروژه ی GMS می باشد که مشارکت خود را آغاز کرده است، این پروژه به معنی ارائه ی ایده های نرم افزاری اندروید، شامل سرویس های موبایلی گوگل و گواهینامه های آزمایش سازگاری گوگل (CTS) به سازندگان دستگاه های هوشمند می باشد.

پس از ارائه ی این بیانیه توسط مدیاتک،یکی دیگر از ویژگی های که تولیدکنندگان گجت های هوشمند از آن بهره مند می شوند، کوتاه شدن زمان اخذ مجوز سازگاری می باشد که احتمالا از 3 ماه به 4 هفته کاهش خواهد داشت و همچینین این کمپانی اعلام کرد که کاربران باید منتظر دریافت پچ های امنیتی متعدد در این زمینه باشند.

هم اکنون کمپانی مدیاتک تولید کننده ی چیپ ست های 1.5 میلیارد دستگاه هوشمند از قبیل گوشی های تلفن همراه، اسپیکرهای مختلف و حتی تلویزیون های هوشمند می باشد. این کمپانی در سال گذشته یکی از کمپانی های بحث برانگیز در زمینه ی تولید قطعات سخت افزاری دستگاه های هوشمند بوده و بی شک این موضوع یکی از حرکت های مهم و کلیدی برای این کمپانی به حساب می آید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برنامه مخرب اسرائیلی با 40 میلیون بار دانلود از گوگل پلی استور حذف شد

نظرات در مورد : همکاری کمپانی گوگل با مدیاتک در زمینه ی پلتفرم های اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *