همکاری مایکروسافت با ارتش ایالات متحده همچنان ادامه دارد

ارتش ایالات متحده

ارتش ایالات متحده | در شرایط کنونی جهان و صحبت های ایالات متحده بر علیه کشورهای اروپایی، ریاست جمهوری برخی از کشورها اعلام کردند که دیگر نباید با ایلات متحده همکاری نمود و به نوعی از تصمیمات این کشور و ریاست جمهوری آن شکایت داشتند و دست به اعتراض زده اند. کمپانی مایکروسافت نیز یکی از کمپانی هایی بود که با ارتش این کشور فعالیت داشت و در زمینه ی تجهیز دستگاه ها و سیستم های مورد استفاده در ارتش ایالات متحده همکاری داشت.

ارتش ایالات متحده

گویا اکنون مایکروسافت قصد دارد تا همچنان فناوری های لازم برای ارتش ایالات متحده را تولید نماید و این موضوع درحالی است که نگرانی های بسیاری در این خصوص میان کارمندان مایکروسافت وجود دارد. کارمندان این کمپانی نگران آن هستند که پیشرفت در زمینه ی هوش مصنوعی منجر به تولید سلاح های خودکار برای ارتش این ایلات تبدیل گردد. رئیس کمپانی مایکروسافت، برد اسمیت، دیروز طی یک پست وبلاگی اعلام نمود که این کمپانی همچنان به توسعه فناوری برای ارتش آمریکا ادامه خواهد داد. بر اساس این پست منتشر شده، ساتیا نادلا به عنوان مدیر ارشد اجرایی مایکروسافت در طی جلسه ای نگرانی های کارمندان را برطرف نمود و اکنون تمامی کارکنان متقاعد هستند.

ارتش ایالات متحده

در قسمتی از این بیانیه آمده است:

ما اعتقاد داریم که ایالات متحده آمریکا باید دفاع قدرتمندی از کشور ارائه نماید. ما قصد داریم اشخاصی که از کشور حفاظت می نمایند به بهترین تکنولوژی ها دسترسی یابند، شامل فناوری های کمپانی مایکروسافت. در درجه دوم ما ایرادات اخلاقی و سیاست های جدیدی که به همراه هوش مصنوعی در زمینه ی تسلیحات به وجود آمده را مورد نظر قرار داده ایم. ما متوجه این موضوع هستیم که برخی از کارمندان ما دیدگاه های مختلفی دارند. ما تصمیم نداریم که تمامی کارمندانمان از همه ی مواضع شرکت پشتیبانی داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین گوشی لومیا ساخت مایکروسافت چند روز دیگر معرفی می شود

نظرات در مورد : همکاری مایکروسافت با ارتش ایالات متحده همچنان ادامه دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *