هدیه ی همراه اول به کاربرانش با شروع فصل زمستان

همراه اول

همراه اول یکی از بهترین اپراتورهای ایران می باشد که در آغاز هر فصل با ارائه ی خدمات متنوع و هدیه های مختلف کاربرانش را شگفت زده می نماید. این بار، این اپراتور فوق العاده قدرتمند پس از مشاهده ی استقبال کاربران از طرح اینترنت نامحدود شبانه در فصل پاییز، این طرح را در فصل زمستان نیز ادامه داد. به نقل از خبرگزاری های وابسته به این اپراتور، همراه اول قرار است طرح ترافیک نامحدود رایگان شبانه را در فصل زمستان نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

به گفته ی همراه اول، این طرح برای کلیه ی مشترکانی که از بسته های اینترنت نوترینو استفاده می نمایند، اجرا شده است و از ساعت 3 بامداد تا 7 صبح به آن ها ترافیک نامحدود تعلق می گیرد. شایان ذکر است که این طرح تنها برای کاربرانی فعال می باشد که دارای بسته های اینترنتی خریداری شده از همراه اول می باشند و مشترکینی که به صورت آزاد از اینترنت خود استفاده می کنند، شامل نمی شود.

بر اساس گزارش منتشر شده، این سرح تشویقی شامل سایت های داخلی و همچنین ترافیک اینترنت بین المللتمامی بسته های 1 روزه، 1 هفته، 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و یکساله می شود و بسته های اینترنتی هدیه ی همراهی نظیر بسته های هدیه ی طرح تعویض سیم کارت ها به یوسیم نیز شامل این ترافیک نامحدود می شوند. لازم به ذکر است، مشترکینی که از درگاه های فعالسازی مانند #1*،#۱۰*، #۱۰۰*، #۱۰۰۰*، پیامک ۸۰۸۰، پیامک ۱۰و وب سایت ها اقدام به خرید بسته های اینترنتی می کنند، شامل می شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که این طرح برای تمامی مشترکینی که بسته های اینترنتی خریداری کرده اند فعال شده است و نیازی به شماره گیری کد خاصی برای فعال سازی ندارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  همراه اول جوایز ویژه ی جشنواره ی روابط عمومی های برتر ایران را دریافت کرد

نظرات در مورد : هدیه ی همراه اول به کاربرانش با شروع فصل زمستان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *