هدفون های کریستیانو رونالدو وارد بازار شدند

هدفون های کریستیانو رونالدو وارد بازار شدند

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتقالی حال حاضر تیم رئال مادرید و بازیکن اسبق منچستر یونایتد است. وی ستاره بی چون و چرا فوتبال جهان میباشد و به همین دلیل، هر کاری از دستش بر میاید. کریستیانو با شرکت Monster همکاری کرده است. شرکتی که در زمینه ارائه تجهیزات صوتی فعالیت میکند.

کریستیانو طی همکاری خود با کمپانی Monster، توانسته است هدفون هایی با نام خود ارائه کند. این هدفون های جدید که نشان کریستیانو بر روی خود دارند، هم اکنون برای خرید عرضه شده است.

همکاری کریستیانو با شرکت Monster موجب شده است که هدفونی با نام تجاری Roc Live Live Loud ارائه شود که در سه مدل مختلف عرضه خواهد . یکی از این مدل های بی سیم و تو گوشی است که 170 دلار قیمت گذاری شده و با نام Roc Sport SuperSlim شناخته میشود. مدل دیگر ارائه شده از آن Roc Sport Freedom  نام دارد؛ این مدل بی سیم و روگوشی است که 250 دلار قیمت گذاری شده. مدل آخری که عرضه شده Roc Sport Black Platinum نام گرفته است که روگوشی میباشد و 300 دلار قیمت دارد. هدفون های کریستیانو رونالدو وارد بازار شدنداین هدفون های ذکر شده، در حال حاضر تنها از طریق فروشگاه eBay قابل خریداری میباشد. اما بنا بر گفته های Monster بعد از گذشت دو هفته، آنها را در فروشگاه اینترنتی خودش نیز عرضه خواهد نمود.

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  حذف جک های 3.5 میلی متری خوب است یا نه؟

نظرات در مورد : هدفون های کریستیانو رونالدو وارد بازار شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *