نیوشا ضیغمی طلاق گرفت ؟

طلاق نیوشا ضیغمی و آرش پولاد خان

نیوشا ضیغمی طلاق گرفت ؟ براساس اخبار منتشر شده در سایت های خبری اخباری مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی در سایت های خبری منتشر شد.نیوشا ضیغمی برای خبر طلاقش از همسرش پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و اخباری مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی با همسرش را تکذیب کرد. نیوشا ضیغمی در پستی که در اینستاگرامش منتشر کرد اعلام کرد که با توجه به دغدغه های کاری من و همسرم مدتی است که با هم در مجامع عمومی ظاهر نشده ایم متاسفانه رسانه ها با دیدن همچین اتفاقی سریعا اخباری نسبت به طلاق من منتشر می کنند. همسر نیوشا ضیغمی آرش پولاد خان است .

نیوشا ضیغمی یکی از پر طرفدار ترین بازیگران سینما و تلویزیون است ایشان فیلم های خاطره انگیز بسیار زیادی را بازی کرده اند از فیلم های سینمایی وی می توان به اخراجی های 2 ،  حیرانی ، پارک وی ، حس پنهان و … اشاره کرد. در ادامه به بیوگرافی از نیوشا ضیغمی خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

در بخش وبگردی زوم تک معمولا اخبار دنیای شبکه های مجازی و اخبار از سایت های مختلف اینترنتی مورد رصد قرار میگیرد و اخبار پر حاشیه و جذاب از دنیای اینترنت برای شما عزیزان انتخاب و منتشر می شود. اگر به دنبال اخبار جذاب هستید بخش وبگردی زوم تک را دنبال کنید.

طلاق نیوشا ضیغمی و آرش پولاد خانبیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از با سابقه ترین بازیگران سینما در ایران است وی در سال 1359 در ماه تیر متولد شد. وی تحصیلات خود را در دانشگاه شهید بهشتی با رشته روانشناسی کودک به اتمام رساند.

نیوشا ضیغمی متولد خیابان میرداماد تهران است ، وی همراه خانواده اش در این محله تهران زندگی میکردند. وی پس از اتمام دوره دبیرستان وارد دانشگاه شهید بهشتی شد . روانشناسی کودک را از این دانشگاه معتبر ایران دریافت کرد . اما سوق وی به سمت بازیگری زندگی اورا  به کل تغییر داد و وی از مسیر تحصیلاتش تا حدودی فاصله گرفت.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شبکه های اجتماعی عامل طلاق در چین!

نظرات در مورد : نیوشا ضیغمی طلاق گرفت ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *