نگاهی اجمالی به پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

در چند هفته ی گذشته، گوگل اسمارت فن های خود را به نام پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را معرفی کرد. این دو گوشی هوشمند که طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارند از نظر سخت افزاری نیز بسیار فوق العاده اند. اما آن چه که این گوشی ها را از سایر رقیبان متمایز می کنند دوربین های بسیار با کیفیت و قوی آن ها است. گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال گوشی های اندرویدی مدل بالایی هستند که با دوربین های بسیار قوی وارد بازار شده اند.

اما این امکانات با قیمت های بالایی حدود 649 دلار شروع شده و به 949 دلار نیز رسیده است , این قیمت های بسیار بالا خرید این گوشی ها را کمی سخت کرده است. پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال , بر خلاف گوشی های سال 2017 که دارای لنز دوگانه هستند , فقط یک دوربین دارند که با استفاده از برنامه های نرم افزاری مختلف به برترین دوربین گوشی های 2017 تبدیل شده است. جالب که دوربین این دو مدل همانند مدل های قبلی فرقی با هم نداشته و تنها تفاوت آن ها در قدرت باتری و اندازه صفحه ی نمایش می باشد.

گوگل امسال تحولی در گوشی های خود ایجاد کرده و تا ارتقا ویژگی های سخت افزاری مانند هوش مصنوعی , توانسته پا به پای رقیبان اپل و سامسونگ بیاید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این گوشی قابلیت دسترسی به دستیار مجازی گوگل است , با فشردن لبه های گوشی , دستیار صوتی گوگل فعال می شود.

در بسیاری از گوشی های دیگر مانند موتور ایکس نیز قابلیت روشن ماندن صفحه گوشی برای طولانی مدت مشاهده شده بود اما انر باعث از بین رفتن باتری گوشی می شد , گوگل با رفع این مشکل در گوشی های پیکسل 2 توانسته صفحه نمایش گوشی را بدون آسیب به باتری برای مدتی طولانی روشن نگه دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  توسعه ی محصولات سخت افزاری توسط گوگل

نظرات در مورد : نگاهی اجمالی به پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *