نکاتی برای داشتن پوست زیبا

SKin

مهم ترین اصل برای داشتن یک چهره و صورت زیبا پوستی بدون جوش و لک است.تمامی افرادی زیبا در سراسر دنیا از پوست زیبا و لطیف برخوردارند.بعضی از افراد به صورت ژنتیکی دارای پوستی لطیف و خوب هستند و نیاز به تلاش اضافی برای ترمیم ندارند ولی اکثر افراد بدون مراقبت از پوست دچار لک و جوش های آزار دهنده میشوند که ما در این مقاله راه هایی برای این افراد معرفی می کنیم که با انجام دادن آن ها جوش ها و لک ها به پوستی صاف و صورتی زیبا تبدیل شوند.

صورت خود را دوبار بشورید

با تمیز شستن صورت باعث می شوید تا منافذ صورتتان که بر اثر آرایش و کرم های آرایشی نامرغوب بسته شده است باز شود.پس بعد از این که آرایش را از صورت خود کاملا پاکسازی کردید صورت خود را دو مرتبه شستشو دهید و از صابون ها خوب برای اینکار استفاده کنید.

از تونر استفاده کنید

تونر در محصولات آرایشی جزو محصولات نا آشناست و آن توسط آرایشگر ها و دکتر های پوست توصیه میشود.تونر محلولی است که بعد از پاکسازی کامل صورت از آرایش باید استفاده شود و تمام ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی که پوست شما به آن برای شادابی نیاز دارد را تامین میکند.

مرطوب کننده

یکی از مهم ترین و ماثر ترین راه برای داشتن پوستی جذاب و صاف استفاده از کرم های موطوب کننده است.مهم نیست جنس پوست شما چرب است یا خشک همیشه سعی کنید از این نوع کرم ها استفاده کنید تا پوست خود را از چین و چروک پاک کرده و روند پیری را کند کنید.

کافئین

نوشیدن بیش از اندازه قهوه در روز باعث خشکی صورت میشود.پس سعی کنید در طول شبانه روز یک یا دو فنجان قهوه و برای هر فنجان دو لیوان بزرگ آب بنوشید تا از آسیب دیدن به پوست جلوگیری کنید.

شکر

شکر که تغریبا جزو مضر ترین و اعتیاد آور ترین خوراکی ها میباشد که در اکثر خوراکی ها پیدا می شود.برای داشتن پوستی لطیف و زیبا باید مصرف شکر را محدود کنید و تا حد ممکن از خوردن آن پرهیز کنید.

آب بنوشید

یکی از مهم ترین کاری که شما میتوانید برای ترمیم پوست خود بکنید نوشیدن آب است پس سعی کنید در طول شبانه روز بیشتر از 8 لیوان آب بنوشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نکاتی برای داشتن پوست زیبا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *