نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی

نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی کدام هستند؟
اگر به دنبال مهاجرت هستید حتما این مقاله را تا پایان بخوانید چون مطمئنا تاثیر زیادی در انتخاب مقصدتان خواهید داشت. کشور های اروپایی به دلیل داشتن فرهنگ و امکانات بسیار بالا توانسته مهاجران بسیار زیادی را به سمت خود جلب نماید .در این مقاله به بررسی کشور هایی خواهیم پرداخت که از نظر نژادپرستی در صدر هستند. با ما همراه باشید تا در انتخاب مقصد برای مهاجرت بهترین گزینه را انتخاب کنید.
با افزایش بحران مهاجرت اروپایی، نگرش شهروندان اروپایی به اقلیت‌های قومی تغییر و تحول می‌یابد. اما واقعا اروپایی‌ها بااینکه فرزندشان با شخصی از یک گروه فرهنگی دیگر یک رابطه عاشقانه برقرار کند، چقدر احساس راحتی می‌کنند؟ در سال ۲۰۱۵، کمیسیون اروپا از مردم ۲۸ عضو اتحادیه اروپا این سوال و سوال‌های دیگری را پرسید و نتایج حاصل را برای تهیه یک گزارش شگفت آور استفاده کرد. در ۱۲ آگوست ۲۰۱۷ یکی از کاربران ردیت تصمیم گرفت یک گزارش بصری برای این نتایج تهیه کند که توجه زیادی را به خود جلب کرد.

اگرچه این سایه‌های قرمز و سبز ممکن است برای برخی افراد تکان دهنده باشد، اما این فقط ۴ سوال از سوالات پرسیده شده است. طبق مطالعات اصلی، کمتر از نیمی از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که با روابط عاشقانه فرزندانشان با یک کولی با حتی یک فرد دوجنسه موافقت می‌کنند. اکثر پاسخ دهندگان نیز موافق بودند که اقدامات جدید باید انجام شود تا از اقلیت‌ها حمایت کند و ثابت کند اتحادیه اروپا هنوز یک نمونه خوب برای سایر جهان در زمینه حقوق بشر است. خودتان در نقشه‌های زیر ببینید که کدام کشور‌ها با رابطه فرزندشان با یک سیاه پوست، آسیایی، مسلمان یا یهودی راحت‌تر هستند.

اگر فرزندتان با یک مسلمان ارتباط عاطفی برقرار کند احساس راحتی می کنید؟
نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی کدام هستند؟
اگر فرزندتان با یک فرد آسیایی ارتباط عاطفی برقرار کند احساس راحتی می کنید؟
نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی کدام هستند؟
اگر فرزندتان با یک سیاه پوست ارتباط عاطفی برقرار کند احساس راحتی می کنید؟
نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی کدام هستند؟
 اگر فرزندتان با یک یهودی ارتباط عاطفی برقرار کند احساس راحتی می کنید؟
نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی کدام هستند؟
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نژادپرست‌ترین کشورهای اروپایی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *