نوکیا 3310 گران تر از هفته آینده وارد بازار اروپا می شود

تلفن همراه “Nokia 3310” (نوکیا 3310) با قیمت 49 یورو در همایش جهانی گوشی همراه ماه فوریه رونمایی شد. اگرچه با توجه به مشخصات انتشار یافته از نسخه جدید تلفن همراه “نوکیا 3310″، به نظر رسیده این محصول تنها یک تنفس دوباره برای طرفداران برند تجاری “نوکیا” باشد تا به عنوان دومین تلفن همراه از آن بهره مند شوند.

با این حال، به نظر می رسد بسیاری از فروشگاه های اروپائی این تلفن همراه را با اختلاف قیمت ارائه دهند و این اختلاف قیمت به بهای بالاتری نسبت به بهای ذکر شده در کنگره جهانی HDM چند ماه گذشته منجر خواهد شد.

به طور مثال، در اتریش تلفن همراه “نوکیا 3310” از 28اُم آوریل با قیمت 59 یورو به فروش خواهد رسید. این در حالیست که برخی خرده فروشان تلاش کرده اند تا با تضعیف قیمت به جذب مشتریان بیشتر بپردازند. آن ها این تلفن همراه را با قیمت 53 یورو به فروش می رسانند.

در کمال تعجب، برخی خرده فروشان سوئدی نسخه 3G تلفن همراه “نوکیا 3310” را که هنوز تایید نشده است، ارائه خواهند داد. این در حالیست که قابلیت 3G این تلفن همراه از ماه مه برای قیمت 93 یورو در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

در آلمان قیمت تلفن همراه نوستالژیک نوکیا 58 یورو خواهد بود و این قیمت مختص مدل 2G می باشد.

با توجه به نرخ مالیات در بسیاری از کشورهای اروپائی جای تعجب نیست که قیمت “نوکیا 3310” کمی بالاتر از قیمت اعلام شده توسط HDM جهانی باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا 3310 گران تر از هفته آینده وارد بازار اروپا می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *