نوکیا گوشی های هوشمندش را سال آینده معرفی می کند

شرکت نوکیا سال های پیش از محبوبیت بالایی در بازارهای جهانی برخوردار بود و روز به روز به درآمد این شرکت افزوده می شد، اما با به میان آمدن برند هایی مانند اچ تی سی، اپل و سامسونگ درهای امید به شرکت نوکیا بسته شد. در نهایت مایکروسافت بخش موبایل شرکت نوکیا را خریداری کرد و برای رقابت با پرچمداران اندرویدی گوشی های نوکیا را با سیستم عامل ویندوز روانه بازار کرد. اما با توجه به فروش ناامید کننده این محصول، مایکروسافت تصمیم به توقف تولید این گوشی ها گرفت.

در حال حاضر شرکت نوکیا رسما تایید کرده که گوشی های هوشمند جدیدش در سال 2017 روانه بازار خواهد کرد، البته این بار دیگر خبری از ویندوزفون نیست! شرکت نوکیا تایید کرده که گوشی های هوشمندش را با سیستم عامل اندروید منتشر خواهد کرد. البته درست است که برند نوکیا پشت بدنه این گوشی ها حک می شود اما این بار نوکیا تولید گوشی های جدیدش را به شرکت تازه تاسیس HMD واگذار کرده است.

در حالی که گوشی های هوشمند نوکیا از سیستم عامل اندروید بهره خواهند و این سیستم عامل رقیبی سرسخت برای مایکروسافت است اما مایکروسافت در این میان باز هم خودنمایی می کند امکانات سیستم عاملش را به اشتراک می گذارد، گوشی های نوکیا از برنامه ها و سرویس های مایکروسافت مانند اسکایپ، oneDrive و منشی مجازی Cortana در قالب سیستم عامل اندروید بهره خواهند برد.

هنوز اطلاعات درباره ی مشخصات و طراحی گوشی های جدید نوکیا ناقص است اما با توجه به شایعات انتظار می رود تا نوکیا از سخت افزاری مانند Nokia P1 در گوشی های جدیدش استفاده کند که می تواند با بسیاری از گوشی های قدرتمند اندرویدی رقابت کند. همچنین انتظار می رود تا نوکیا در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونا برگزار می شود حضور داشته باشد و با رونمایی از گوشی های جدیدش بتواند دوباره برند خود را در زمینه گوشی های هوشمند بازگرداند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تنها گوشی اندرویدی نوکیا با چه ویژگی هایی ارائه شده بود.

نظرات در مورد : نوکیا گوشی های هوشمندش را سال آینده معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *