نوکیا با فروش هر گوشی هوشمند 5G درآمدی برابر با 3.5 دلار دارد

گوشی هوشمند 5G

گوشی هوشمند 5G | یکی از کمپانی های ورشکسته در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند، کمپانی نوکیا بود که وقتی اچ ام دی گلوبال فرآیند تولید و فروش گوشی های هوشمند این کمپانی را بر عهده گرفت، در نهایت توانست سهام این کمپانی را افزایش داده و به نوعی محبوبیت آن را در میان سایر برندها به حد قابل قبولی برساند. اکنون این کمپانی در تلاش است تا جدیدترین تکنولوزی ها را در گوشی های هوشمند این برند پیاده سازی نماید.

گوشی هوشمند 5G

قطعا هر شخصی که در طول روز خبرهای مربوط به تکنولوژی را مطالعه می نماید، حداقل یک بار درخصوص بحث های قضایی بر سر حقوق پتنت ها را شنیده است؛ پتنت هایی که گاهی اوقات پول بسیار زیادی برای صاحبان خود فراهم می نمایند و بعضی وقت ها به دلیل یک بی دقتی، میلیون ها دلار به کمپانی ضرر می رسانند. اکنون کمپانی نوکیا و چندین کمپانی دیگر نیز در حال برداشتن قدم هایی به منظور جلوگیری از تشکیل چنین پرونده های حقوقی در آینده می باشندو هزینه خرید گواهینامی تکنولوژی های 5G خود را به طور عمومی اعلام نموده اند.

گوشی هوشمند 5G

در ماه ژوئن (خردادماه) سال جاری میلادی بود که استانداردهای بین المللی شبکه ی 5G مشخص شد. استانداردهایی که مشخص می کنند تمامی شبکه های 5G و سخت افزارهایی که آن ها را باجرایی می نمایند باید چگونه طراحی و ساخته شوند. به منظور انجام فرآیندهای تحقیق، توسعه و همچنین تعیین تمامی این استانداردها، کمپانی های وایرلس مختلفی فعالیت داشتند که از جمله آن ها می توان به کمپانی های کوالکام، هواوی، اریکسون، سامسونگ و نوکیا اشاره نمود.

در ازای تمامی تاثیراتی که این کمپانی ها برای تعیین استانداردهای خود داشتند، هر کدام تنها یک سهم کوچکی از هزینه گواهینامه ی تکنولوژی های 5G را دریافت خواهند نمود. در نتیحه کمپانی هایی نظیر اپل و گوگل به ازای فروش هر یک از دیوایس های پریمیوم، هزینه کمی برای استفاده از پتنت های مورد استفاده در تکنولوژی 5G موبایل خود می پردازند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  رونمایی نوکیا از دو فیچرفون نسل جدید 215 4G و 225 4G

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا با فروش هر گوشی هوشمند 5G درآمدی برابر با 3.5 دلار دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *