نوت 9 سامسونگ با برچسب قیمت 16 میلیون تومانی در بازار ایران !

نوت 9 سامسونگ

نوت 9 سامسونگ | همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ، ماه گذشته از پرچمدار سری نوت خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از افراد و طرفداران کمپانی سامسونگ را به وجد آورد. در این میان پس از اجرای طرح رجیستری قیمت گوشی های هوشمند وارداتی به بازار ایران با افزایشی چند برابری روبرو بوده است. اکنون این پرچمدار کمپانی سامسونگ به بازار گوشی های هوشمند ایران وارد شده است، اما با قیمتی فراتر از تصور!

گلکسی نوت 9

چند روزی است پرچمدار کره ای ها یعنی گلکسی نوت 9 سامسونگ به بازار گوشی های هوشمند کشور وارد شده است و گویا هر روز با افزایش قیمت بیشتری در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت؛ روز گذشته این گوشی هوشمند قیمتی برابر با 15 میلیون تومان داشته و امروز با یک افزایش قیمت 1 میلیون تومانی، با برچسب قیمت 16 میلیون تومانی به فروش می رسد.

نوت 9 سامسونگ

اساسا تمامی قیمت‌ ها شدیدا افزایش یافته و در شرایطی که این روزها بازار خالی از جنس می باشد، گوشی‌ های هوشمندی که قبلا مشتری نداشتند، اکنون ویترین فروشگاه‌ ها را تشکیل داده اند. اساسا بازاریان ادعا دارند که جنس در بازار کم می باشد و قیمت‌ ها با افزایش بسیاری رو به‌ رو شده‌ اند؛ تا جایی که آیفون 1200 دلاری کمپانی اپل، با قیمتی حدود 15 میلیون تومانی به فروش می‌ رسد و نوت 9 سامسونگ با قیمتی نزدیک به 16 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می گردد.

بر اساس گفته ی بازاریان، این روزها گوشی های هوشمندی که که قبل از این مشتری داشتند در بازار کم شده‌اند؛ به عنوان مثال گوشی‌ های هوشمند میان‌ رده و ارزان‌ از برندهای بسیار پرفروش مانند سامسونگ و هواوی در بازار به هیچ عنوان موجود نمی باشد؛ تعداد گوشی‌ های کمپانی سونی شدیدا کاهش پیدا کرده و در فروشگاه‌ های زیادی هیچ مدلی از این برند پیدا نمی‌ شود. از کمپانی ال‌ جی نیز هیچ مدلی در بازار موجود نیست، تعداد گوشی‌ های کمپانی شیائومی نیز کم شده ولی بعضی از گوشی‌ هایی که قبل از این مشتری نداشتند، این روزها در فروشگاه های موبایل موجود می باشد و در شرایطی که قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده، مجبور هستند که برند های متفرقه را خریداری نمایند.

 

بیشتر بخوانید  اکسپریا ایکس زد 3 سونی از یک طراحی قدیمی بهره می برد

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوت 9 سامسونگ با برچسب قیمت 16 میلیون تومانی در بازار ایران !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *