نوت بوک 9 توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد

نوت بوک 9

چند ساعت پیش اولترا بوک‌ های سامسونگ وارد بازار شد. این دستگاه ها از نسل جدید از نوت بوک ها تحت عنوان نوت بوک 9 معرفی شدند. گویا شرکت سامسونگ تغییراتی در این نوت بوک ایجاد کرده است که در ادامه به بررسی این تغییرات می پردازیم.

تقریبا می توان گفت شرکت سامسونگ در ابتدای هر سال میلادی نسل جدیدی از اولترا بوک های سری 9 را پس از ایجاد تغییراتی و پس از به روزرسانی در نمایشگاه CES معرفی می‌ کند. اما امسال سامسونگ سنت شکنی کرده و زود تر از نمایشگاه نسل جدید نوت‌ بوک‌ های سری ۹ را در فضای مجازی و بسیاری از سایت های معروف معرفی کرد. یکی از محصولاتی که سامسونگ بسیار روی آن تأکید داشته و مورد توجه خود قرار داده است Notebook 9 Pen است , این محصول شبیه یکی از محصولات قبلی سامسونگ به نام Notebook 9 Pro بوده که چند ماه قبل به بازار عرضه گردید. در این محصول جدید از یک قلم S pen استفاده شده است.

نوت بوک 9 از وجود پردازنده‌ ی مورد استفاده در نسل جدید Notebook 9 Pen  نسل هشتم از Core i7 اینتل می باشد. صفحه نمایش آن نسبت به سایر محصولات کمی پایین تر بوده و رزولوشن آن حدود ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد. از سایر مشخصات فنی آن می توان به حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد.

طراحی شکل آن به گونه ای است که می توان هم به صورت تبلت و هم به صورت لپ تاپ مورد استفاده قرار داد. می توانید از ویندوز هِلو برای ورود به ویندوز ۱۰ بر روی این نوت بوک نصب کنید.  سه درگاه به صورت درگاه USB  تایپ C , پورت HDMI و درگاه معمولی USB در نظر گرفته شده است. اما مهم ترین تغییر ارتقای باتری این دستگاه نسبت به مدل های قبلی است. ظرفیت باتری Notebook 9 Pen و Notebook 9 , هفتاد و پنج واتی بوده و از قابلیت فست شارژ بهره مند هستند. شرکت سامسونگ قول داده در اوایل سال 2018 , هر دو مدل را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای Galaxy A71 منتشر شد

نظرات در مورد : نوت بوک 9 توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *