به زودی در اینستاگرام می توانید چندین عکس را همزمان آپلود کنید

بلاخره گالری های Multi-photo اینستاگرام به زودی در دسترس کاربران این سرویس دهنده قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، تنها تصویری که از تبلیغ قابلیت Multi-photo اینستاگرام منتشر شده است آن است که کاربران قادرند با کشیدن افقی چندین تصویر را منتشر کنید و به اشتراک بگذارید. اما با توجه به انتشار آخرین نسخه بتا از اینستاگرام در اندروید می توان گفت این قابلیت موجب 600 میلیون شدن کاربران این سرویس دهنده شده است.

بدین ترتیب، به جای آن که روی یک تصویر ضربه بزنید باید مدت بیشتری فشار بدهید. و از آن جا، یک اعلان دریافت خواهید کرد که می توانید 10 تصویر و یا فیلم انتخاب کنید. شما می توانید روی همه تصویرهای انتخابی تان یک فیلتر مشخص اعمال کنید. و یا روی هر تصویرتان ضربه بزنید تا قبل از انتشار و به اشتراک گذاری آن ها فیلتر جداگانه اعمال کنید. سپس، دنبال کنندگان و سایر کاربران اینستاگرام قادرند تا عکس هایتان را در هر پست جداگانه Like کنند.

Droid Life و Philip Chang در توییتر اولین بار متوجه این قابلیت در نسخه بتا از اینستاگرام شدند. البته پس از آزمایش های انجام شده توسط کاربران در ورای باگ های اینستاگرام ممکن است در ارسال عکس های چندگانه تان ارور دریافت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به زودی در اینستاگرام می توانید چندین عکس را همزمان آپلود کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *