نمایش عمودی تب در گوگل کروم

اگر شما از طرفداران گوگل کروم هستید و تعداد زیادی تب در یک پنجره را باز می کنید و دوست دارید تمام این تب ها را در یک لیست مشاهده کنید این آموزش مخصوص شما دوست عزیز استفاده کننده از گوگل کروم است . آیا شما از پیدا کردن مطلب دلخواه خودتان در تب های بسیار زیادی که درست کرده اید رنج می برید؟ هیچ نگران این موضوع نباشید . من در حین این که در اینترنت جستجو میکردم به یک مطلب بسیار جالبی رسیدم که می خوام آن را برای شما آموزش دهم. در وب استور گوگل افزونه های زیادی برای گوگل کروم وجود دارد اما یکی از افزونه های جالب در این فروشگاه Veritabs است که این افزونه یکم از دیگر افزونه های مشابه تفاوت میکند. در واقع به جای اینکه شما یک دکمه برای گشتن در تب ها بکنید یا اینکه از Alt + num برای گشتن بین تب ها استفاده کنید این افزونه کار شما را بسیار راحت میکند. برای اینکه از این افزونه استفاده کنید به وب استور – Veritabs بروید و این افزونه  را نصب کنید و بعد از نصب مرورگر کروم خودتان را بسته و مجدد راه اندازی کنید

 

veritabs1

  بعد از نصب آیکون مربوط به این افزونه در سمت راست کروم نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن این افزونه نصب می شود . سپس باید مرورگر خود را مجدد راه اندازی کنید و با باز کردن دوباره کروم با بردن اشاره گر موس به سمت راست این منو نمایش می دهد.

 

veritabs2

یکی از مزیت هایی که این افزونه دارد این است که در حالت تمام صفحه نیز کار میکند و می تواند براحتی تب هایی که کامل باز شده اند ارتباط برقرار کند. به نظر من این افزونه را نصب کنید ، پشیمون نمیشوید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه تاریخچه جستجو 15 دقیقه گوگل کروم را حذف کنیم+ تصاویر راهنما

نظرات در مورد : نمایش عمودی تب در گوگل کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *