نمایشگر OLED در پرچمدار آینده ی سونی

سونی

یکی از کمپانی های محبوب که در یک دوره در زمینه ی تولید گوشی های هشومند مبتکر ایده های ناب بود گویا هم اکنون از سایر کمپانی ها عقب مانده است و برخی از ویژگی های محصولات آن ها را ندارد! در نمایشگاه CES 2018 کمپانی سونی از 3 گوشی هوشمند خود رونمایی به عمل آورد اما هیچ کدام جزو پرچمداران این کمپانی نمی باشند، اما به گفته ی برخی از تحلیلگران احتمالا این کمپانی قصد دارد در MWC 2018 از پرچمدار جدید خود رونمایی به عمل آورد که به احتمال زیاد از نمایشگر OLED بهره می برد.

اگر کمی اخبار مربوط به این کمپانی را مطالعه کرده باشید، قطعا خبرهایی در خصوص پرچمدار بعدی این کمپانی مشاهده نموده اید که قرار است با پنل اولد عرضه گردد ولی هیچ گونه مدرکی برای اثبات این موضوع وجود نداشت، اما هم اکنون گویا مدرکی در این خصوص پیدا شده است و این ادعا را اثبات می نماید. شاید مدرکی که پیدا شده است برایتان جالب باشد، زیرا این کمپانی اخیرا یک آگهی استخدام منتشر کرده است که در آن از تعدادی نیرو برای فعالیت در بخش تولید پنل های OLED استخدام به عمل می آورد!

سونی

این آگهی استخدام دلیل خوبی است که بگوییم پرچمدار آینده ی این کمپانی قرار است از پنل OLED صفحه نمایش استفاده نماید. در توضیحات این آگهی عبارت های درایو صفحه نمایش ، ادغام پنل OLED با گوشی تلفن همراه (تولید و طراحی) ذکر شده است. همچنین در این مدرک می توان ویژگی های زیادی در مورد پنل اولد پیدا کرد و تمامی این ها دلیلی است که نشان می دهد در پرچمدار آینده ی سونی شاهد این نوع صفحه نمایش خواهیم بود.

کمپانی سونی همچنین قصد دارد در CES 2018 از تلویزیون AF8 خود رونمایی به عمل آورد که اولین تلویزیون سونی مجهز به صفحه نمایش OLED و رزولوشن 4K می باشد، پس به همین دلیل وجود صفحه نمایش اولد در پرچمدار آینده ی این کمپانی دور از انتظار نیست.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جدید ترین تصاویر فاش شده از اکسپریا Z4

نظرات در مورد : نمایشگر OLED در پرچمدار آینده ی سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *