در نمایشگاه MWC 2018 خبری از پرچمدار اچ تی سی نخواهد بود

اچ تی سی

گوشی تازه و پرچم دار کمپانی اچ تی سی که بر طبق شایعات موجود در این باره به اسم اچ تی سی یو ۱۲ شناخته شده است در همایش جهانی موبایل یا همان MWC در بارسلونا معرفی نخواهد شد. این اطلاعات از طریق یکی از کارمندان این شرکت که نامش محفوظ است فاش شده است. ابن منبع همچنین افزوده است که کمپانی اچ تی سی قصد دارد طی مراسمی جداگانه بعد از نمایشگاه MWC اقدام به رونمایی از پرچم دار جدید خود کند، اما در خصوص زمان دقیق یا تاریخ معرفی این گوشی هیچ حرفی زده نشده است.

اچ تی سی

این احتمال وجود دارد ماه مارس سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی اچ تی سی یو ۱۲ باشیم، البته باید بگوییم که این اسم هم هنوز برای این گوشی به طور رسمی اعلام نشده است. دلیل این حرکت کمپانی اچ تی سی این است که معرفی گوشی پرچم دار خود را در سایه ی معرفی و عرضه ی گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ نباشد، به همین خاطر این کمپانی معرفی گوشی جدید خود را به تعویق می اندازد.

بر طبق بیشتر شایعات موجود در پیرامون این گوشی، معرفی این گوشی ممکن است در MWC 2018 باشد، اما این در حالی است که برخی افراد دیگر مدعی شدند که این شرکت محبوب تایوانی قصد ندارد پرچم‌دار خود را همزمان با سامسونگ اس ۹ و اس ۹ پلاس و در یک رویداد رونمایی کند همان طور که در بالا ی این خبر دلیلش را  برای شما عزیزان توضیح دادم. از این گوشی جدید کمپانی اچ تی سی چند عکس در رسانه های مربوط به این زمینه پخش شده است که سنخیت چندانی ندارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی جدید شرکت HTC

نظرات در مورد : در نمایشگاه MWC 2018 خبری از پرچمدار اچ تی سی نخواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *