به نظر شما قیمت آیفون 8 چقدر خواهد بود؟

آیفون 8

هر روز، خبرهای زیادی در مورد آیفون 8 در دنیای مجازی منتشر می شود که بر همین اساس گویا معرفی این غول تکنولوژی کمپانی اپل در تاریخ 12 سپتامبر 2017 به طور رسمی صورت خواهد گرفت. به نظر شما این گوشی با چه قیمتی در بازار عرضه خواهد شد؟

این سوالی است که ذهن بسیاری از طرفداران این برند را به خود مشغول کرده است. شایعات جدید حاکی از آن است که شروع قیمتی آیفون 8 از 999 دلار می باشد و بسته به نسخه های مختلف بر اساس حافظه ی داخلی آنها بیشتر نیز می شود. بر اساس اخبار منتشر شده از سایت های خبری نزدیک به کمپانی اپل، این گوشی در سه نسخه، با حافظه های 64،256،512 عرضه خواهد شد که واقعا این کمپانی در کارت حافظه ی گوشی های آیفون خیلی تغییرات عظیمی ایجاد کرده است زیرا تا کنون هیچ گوشی آیفونی با حافظه ی 512 گیگابایتی ارائه نداده بود!

باتوجه به آنچه که درمورد قیمت این گوشی ذکر کردیم، گویا نسخه ی 64 گیگابایتی آیفون 8 با قیمت پایه ی 999 خواهد بود و نسخه های دیگر این گوشی، قیمتی بیشتر از 1000 دلار خواهند داشت. قیمت اعلام شده برای این گوشی همچنان هم خارج از انتظار نبود و اگر اخبار منتشر شده از پرچمدار بعدی کوپرتینویی‌ها را پیگیر بوده باشید، مسلما در جریان هستید که در خبرهای مختلف به قیمت بالای 1000 دلار اشاره شده است و اکنون بسیاری از کمپانی ها نیز با این حرکت کمپانی اپل قصد دارند تا موانع تعیین قیمت بالای 1000 دلار را برای گوشی های پرچمدار خود از میان بردارند.

به یک نکته باید اشاره کنیم که قیمت 999 دلاری اعلام شده، هنوز به طور رسمی برای مدل پایه ی آیفون 8 توسط خود کمپانی تایید نشده است و تمامی این صحبت ها براساس حدس و گمانه زنی از طریق اطلاعات منتشر شده می باشد. اکنون انتظار می رود که در کنار آیفون 8 از آیفون 7s و 7پلاس نیز رونمایی صورت بگیرد.

 

پیشنهادی: iPhone 8 در سه نسخه ۲۵۶،۶۴ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سنگ بزرگ : اپل تصاویری را از آیفون 8 در دنیای اینترنت منتشر کرد. [بروز رسانی]

نظرات در مورد : به نظر شما قیمت آیفون 8 چقدر خواهد بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *