از نظر دیسپلی میت آیفون X بهترین صفحه نمایش را در بین گوشی های رده بالا در بازار دارد

آیفون X

بعد از عرضه ی گوشی جدید شرکت اپل یعنی آیفون ۱۰ خبر های زیادی درباره ی آن به گوش می رسد که باعث دل گرمی کاربران و طرفداران گوشی های شرکت اپل شده است.
دیسپلی میت بعد از انجام آزمایش ها و تست های زیادی آخر سر به این نتیجه رسید که صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۰ از تمام گوشی های موجود در بازار بهتر و با کیفیت تر است.
این شرکت معروف که تخصصش در ساخت نرم افزار حرفه ای برای کالیبراسیون صفحه نمایش است، به طور معمول نتایج سنجش خود برای دستگاه های محبوب در بازار را برای مصرف کنندگان، روزنامه نگاران و تولید کنندگان منتشر می کند.
در طی سال های گذشته شرکت سامسونگ به دلیل ساخت گوشی هایی با صفحه نمایش با کیفیت و عالی رتبه ی اول این زمینه را با خودش یدک می کشید اما بعد طراحی و ساخت و عرضه این گوشی جدید شرکت اپل بعد از سال ها این نام به شرکت اپل داده شد.
طبق گفته های شرکت دیسپلی میت صفحه نمایش آیفون ایکس دقیق‌ترین نمایشگری است که تاکنون آزمایش شده است. به عبارت دیگر، “این دقیق ترین صفحه نمایش رنگی است که ما از گذشته تاکنون اندازه گیری کرده ایم و به احتمال زیاد به طور قابل توجهی بهتر از هر نمایشگر تلفن همراه، مانیتور، تلویزیون یا تلویزیون UHD شما است.
صفحه نمایش آیفون تن می تواند تا دو نیت کم نور شود. این بسیار عالی است و شما در هنگام شب می‌توانید یکی از بهترین تجربه‌های ممکن را برای مطالعه داشته باشید. این کم شدن نور نمایش گر بدون کاهش دقت رنگ است. معمولا ال سی دی رنگ های خود را حتی در روشنایی کم حفظ می کنند، اما گاهی اوقات OLED تمایل دارد رنگ ها را در سطوح روشنایی پایین تر تغییر دهد، که در مورد آیفون X این صادق نیست.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل تصاویر پس زمینه زنده را روی آیفون ها در iOS 16 حذف می کند

نظرات در مورد : از نظر دیسپلی میت آیفون X بهترین صفحه نمایش را در بین گوشی های رده بالا در بازار دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *