نصب ریکاوری ویندوز 8 بر روی فلش

یکی از برنامه هایی که کمک می کند همیشه ویندوز و اطلاعات خود را حفظ کنید برنامه ریکاوری recovery است که در تمام سری های سیستم عامل ویندوز ساخته شده است . یکی از این ویندوزها 8 است که به تازگی به بازار آمده است. برنامه ریکاوری به شما کمک میکند که اگر خدای ناکرده بر اثر بی احتیاطی یا ناخواسته ویندوز بالا نیامد برای اجرای دوباره و تعمیر ویندوز کمک بسیار زیادی میکند. قبلا آموزش نصب ویندوز 8 با استفاده از فلش را برای شما در زوم تک توضیح دادیم حالا در اینجا شما یاد میگیرید چگونه یک برنامه ریکاوری ویندوز 8 را بر روی فلش درایو نصب کنید : مرحله اول : در قسمت شروع start ویندوز 8 واژه ی recovery را جستجو کنید سپس در قسمت تنظیمات setting گزینه ی create a recovery drive را انتخاب کنید  مانند تصویر زیر:

 

recoveryw8-1

مرحله دوم : وقتی که پنجره مربوط به ریکاوری برای شما نمایش یافت تیک کنار copy the recovery partition بزنید اگر تیک زدن غیر فعال بود این بدین معنی است که سیستم شما partition recovery ندارد. به خاطر داشته باشید که اگر شما copy recovery partition را بزنید به یک فلش 16 گیگابایتی احتیاج دارید که بدون این عمل شما به حداقل به 256 مگابایت فضا احتیاج دارید. بر روی مرحله بعد کلیک کنید.

 

recoveryw8-2

مرحله سوم : مطمئن شوید که فلش شما در درگاه USB قرار گرفته باشد و خالی از اطلاعات باشد که اگر حواستان نباشد با نصب برنامه ریکاوری کلیه اطلاعاتی که روی فلش موجود بوده پاک خواهد شد. وقتی که تمام مراحل را انجام دادیدبر روی create کلیک کنید و برای چند لحظه صبر کنید تا عمل کپی انجام شود.

برنامه ریکاوری با موفقیت انجام شد و شما به راحتی می توانید از این برنامه استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش بک آپ گرفتن از منوی استارت ویندوز 8

نظرات در مورد : نصب ریکاوری ویندوز 8 بر روی فلش

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *