نصب برنامه های ضروری روی اندروید و ios

نصب برنامه های ضروری روی اندروید و ios

شما هم میتوانید به راحتی چند برنامه را روی گوشیتان نصب کنید، اما اگر بخواهید برنامه های جدید را نصب کنید این روش ها کار نخواهند کرد. آن ها فقط با برنامه هایی که قبلا نصب کرده یا آن ها را با Apple ID یا Google account یکسانی خریداری کرده باشید، کار میکنند. این روش به شما کمک میکند تا لیستی از برنامه های ضروری که همیشه وقتی یک دستگاه جدید میگیرید آن ها را روی آن نصب میکنید، داشته باشید، اما در صورتی که از اکانت جدیدی استفاده کنید، این روش جوابگو نخواهد بود.

Android

اگر یک دستگاه اندروید دارید، روش زیر را دنبال کنید تا لسیت برنامه هایی که قبلا آن ها را نصب کرده بودبد را ببینید.
1. گوگل پلی استور را باز کنید> سه خط افقی بالا سمت چپ را انتخاب کنید > برنامه های من> همه.
2. روی هر برنامه ای کنار آن نوشته نشده ” نصب شده” نگه دارید. با این کار برنامه را انتخاب میکنید. حالا پایین لیست بیاید و برنامه هایی که قبلا هزینه آن ها را پرداخت کرده اید را انتخاب کنید> گزینه نصب در بالای صفحه را انتخاب کنید.
3. حالا تمام این برنامه ها نصب میشوند، با وجود این، باید صفحه های اجازه دسترسی را برای هر برنامه به صورت جداگانه تایید کنید.

iOS

برعکس اندروید، در iOS نمیتوانید برنامه های سابقتان را انتخاب کرده و با یک کلیک تمام آن ها را نصب کنید. اما روش اپل بسیار سریع تر است. این مراحل را انجام دهید و خودتان ببینید.
1. اپ استور را باز کنید> آپدیت ها> خریداری شده ها.
2. برنامه هایی که نصب کردید یک دکمه “باز کن” در کنارشان خواهند داشت. آن هایی که نصب نکرده اید، یک آیکون ابر به همراه فلشی به سمت پایین خواهند داشت. برای تمام برنامه هایی که میخواهید آن ها را نصب کنید، روی این آیکون بزنید و دستگاه اپلتان بدون خواستن پسورد آن ها را دانلود خواهد کرد.
این روش برای آماده کردن سریع دستگاه جدیدتان عالی هستند، اما اگر راه دیگری را تزجیح میدهید، از طریق نظر ما را در جریان بگذارید. ما آموزش های مفید تری نیز در بخش چگونه خود داریم که شاید دوست داشته باشید سری به آن بزنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین بتای آی او اس 8.1 برای توسعه دهندگان عرضه شد

نظرات در مورد : نصب برنامه های ضروری روی اندروید و ios

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *