نسل چهارم گوشی های هوشمند ایسوس در ایران معرفی شد

ایسوس

امروز شرکت ایسوس در تهران , طی یک کنفرانس رسمی , نسل چهارم گوشی های هوشمند خود را معرفی کرد. این شرکت در 15 آبان از سه مدل از گوشی های خود به نام های zenfone 4 max ،zenfone 4 و zenfone 4 selfie pro پرده برداشت. این گوشی ها تحت عنوان ذنفون 4 وارد بازار خواهند شد.

مدیر منطقه ای شرکت ایسوس در سخنان خود این گونه اعلام کرد : به دلیل افزایش اهمیت گوشی های هوشمند در زندگی افراد , شرکت ایسوس طراحی برتر با کیفیت عالی را هدف خود قرار داده است. ایسوس نیاز افراد را بررسی کرده و بر اساس درخواست کاربران گوشی هایی مناسب با باتری قوی برای عکس های سلفی تولید کرده است.

مدیر توسعه بازار موبایل ایران در شرکت ایسوس بیان کرد برای اولین بار در کل تاریخ ذنفون 4 در خاورمیانه و در ایران توزیع می شود. متخصصان گوشی اعلام کردند ذنفون 4 دستگاهی است که با آن می توان تک تک لحظات را ثبت کرده و از آن ها خاطرات زیبایی بسازیم.

ایسوسدوربین های قوی دوگانه ذنفون 4 با لنز های زاویه باز یکی از امکاناتی است که ذنفون 4 را از سایر گوشی ها متمایز کرده است. موتور پردازش تصویر سوپر پیکسل , امکان عکس گرفتن در نور کم اما با کیفیت بالا را فراهم کرده است. فیلمبرداری 4K از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

طراحی منحصر به فرد گوشی , رم و حافظه 4 گیگا بایتی , استفاده از پردازنده اسنپ دراگون 630 آن را به یکی از بهترین گوشی های سال تبدیل کرده است. کمپانی ایسوس همانطور که می دانید سالیان سال است که در زمینه ی تولید لپ تاپ و گوشی های هوشمند فعالیت دارد ولی این بار به طور رسمی از سه گوشی جدید خود در ایران رونمایی به عمل آورده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بزرگترین تلویزیون خمیده جهان ساخت شرکت ایسوس

نظرات در مورد : نسل چهارم گوشی های هوشمند ایسوس در ایران معرفی شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام وخسته نباشید گوشی من ایسوس نسل وشبکه 2و3 است ازش خیلی خیلی رازی هستم ولی سیم کارت نسل 4 اومده رفتم پیشخوان تعویض سیم کارت نسل 4 کردم ولی گوشیم نسل و شبکه4 نیست اینترنت درست نمیاره از شما خواهش می کنم گوشی نسل 4 زدین شهرستانها درست حسابی کدوم مغازه که میریم میگن ایسوس جدیده ولی وسایل شون کم پیدا میشه باطری 2عدد تا قاب مشکی 1عدد وحجم حافظه بالا داشته باشه برام بفرستین ممنون. اگه کاری داشتین 09148982939 شماره تلفن من است زنگ بزنید جواب ندادم به این شماره زنگ بزنید 09387959987