نسل پنجم مودم های کوالکام

کوالکام

کمپانی آمریکایی کوالکام که فعال در تولید تراشه های الکترونیکی است، به صورت کاملا رسمی مودم اسنپدراگون X50 را بر اساس تکنولوژی ۵ جی به عموم معرفی کرد. این کمپانی به علاوه لیستی از هجده سازنده ی بزرگ و قدر سخت افزار که از فناوری مودم X50 و 5G در سخت افزار های آینده خود استفاده خواهند کرد منتشر کرده است.

ورژن نهایی مودم X50 با فرکانس شش گیگاهرتز کار می کند و در کنار حفظ یک شبکه ی پایدار 4G به شبکه ی 5G متصل می شود. کمپانی پیشتاز در عرصه ی تکنولوژی، کوالکام اظهار داشت که پهنای باند خیلی بالای این تکنولوژی ممکن است اتصالات فیبرنوری را در آینده منسوخ کند. کمپانی کوالکام لیستی از شرکت هایی که از مودم X50 استفاده می کنند تا به عنوان بخشی از راه اندازی تکنولوژی تازه ی خود منتشر کند.

این شرکت پیشرفته در علم ساختن تراشه ها استفاده از تکنولوژی 5G را در عرصه هایی مثل موبایل های اسمارت، کامپیوتر های همیشه‌متصل، صفحه نمایش های پوشیدنی در زمینه ی واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و واقعیت گسترده گسترش داده است. هم اکنون کوالکام در زمینه ی تولید تراشه های دستگاه های هوشمند یکی از معروف ترین و پر قدرت ترین کمپانی ها می باشد که فوق العاده در این عرصه تاکنون قدرتمند عمل کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل پنجم مودم های کوالکام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *