نسل بعدی اپل واچ دارای دکمه های فیزیکی ثابت

اپل واچ

وب سایت بزرگ فست‌ کمپانی , اخبار داغی را درباره ی ساعت های اپل منتشر کرد , بر اساس این اخبار , نسل بعد اپل واچ ها دارای دکمه های فیزیکی به صورت ثابت بر روی صفحه ی خود خواهند بود. صفحه های لمسی جذابیتی دارند که در نمایشگر هایی که دارای دکمه هستند , دیده نمی شود , اما این بار شرکت اپل با تغییر سیاست خود تصمیم گرفته نسل بعدی اپل واچ را متفاوت تر از نسخه های پیشین ارائه دهد.

این دکمه ها به صورتی طراحی شده اند که نه تنها از زیبایی ساعت کسر نمی کنند بلکه آن را بسیار گیرا تر نشان داده و کار و استفاده از آن را آسان تر کرده است. دکمه های موجود ور ساعت به وسیله ی موتور تپتیک کنترل شده و در برابر لمس کاربر واکنش القایی نشان داده و کار می کنند. از مزایای این تغییر می توان به سهولت کار با اپل واچ اشاره کرد , هر چند صفحه نمایش ال سی دی بیشتر از این جذاب بود اما واقعا کار کردن با آن سخت و در شرایطی حتی طاقت فرسا بود , اما این دکمه ها علاوه بر این که ظاهر ساعت را بسیار تغییر دادند و مقاومت آن را در برابر نفوذ گرد و غبار و آب افزایش داده و فضای بسیار کمی را به خود اختصاص داده اند , اشغال فضای کم و مصرف انرژی بسیار کم در مسابقه با ساعت های لمسی امکان ارائه باتری هایی بزرگ تر با قدرت بیشتر را فراهم آورده است.

صحبت درباره ی این موضوع بسیار زیاد است , اما هنوز شرکت اپل اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نداده است اما در کنار این ساعت اشاره ای جزئی به ساعت هوشمند شده که بسیار قوی خواهد بود و به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

2.7/5 - (15 امتیاز)

بیشتر بخوانید  iMessages اپل در نهایت به ویندوز 11 رسید

نظرات در مورد : نسل بعدی اپل واچ دارای دکمه های فیزیکی ثابت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *