نسل بعدی اپل واچ از فیس تایم بهره مند خواهد بود

نسل بعدی اپل واچ

کمپانی اپل دو ماه قبل از سری جدید ساعت هوشمند خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از کاربران به واسطه ی قابلیت های جدید این ساعت هوشمند تصمیم گرفتند تا از سایت های معتبر خریداری نمایند. اکنون کوپرتینویی ها یک پتنت جدید به ثبت رسانده اند که بر اساس این پتنت به احتمال اپل تصمیم دارد در سری بعد این گجت از دوربین به منظور بهره مندی از فیس تایم استفاده نماید.

نسل بعدی اپل واچ

یکی از قابلیت هایی که اپل واچ 4 در مدل LTE دارا می باشد، مستل بودن از گوشی می باشد و افراد می توانند بدون اینکه گوشی را به همراه خود ببرند از اپل واچ استفاده نمایند و پیاده روی بروید. اپل واچ نسخه 4 امکان تماس صوتی را فراهم می نماید ولی بر اساس پتنت جدید این کمپانی به احتمال در آینده ای نزدیک قابلیت دیگری به این ساعت هوشمند افزوده خواهد شد. طبق پتنت ثبت شده که حق امتیاز آن از سوی اداره ثبت اختراعان و نماد تجاری آمریکا اعطا شده است، کمپانی اپل به احتمال به دنبال تجهیز اپل واچ به دوربین می باشد. اطلاعات مربوط به این پتنت خبر از یک لنز با زاویه دید عریض می دهد که به دنبال سنسور دوربین در داخل بند ساعت قرار خواهد گرفت.

نسل بعدی اپل واچ

به طورکلی بهره مندی از دوربین در ساعت هوشمند می تواند قابلیت های مختلفی داشته باشد. فکر کنید که با اپل واچ خود بتوانید تماس تصویری از طریق فیس تایم برقرار نمایید و یا از دوربین برای باز کردن قفل مانند سیستم فیس آیدی آیفون10، بهره مند گردید. حتی احتمال دارد قابلیت  ثبت تصویر و ویدیو نیز فراهم گردد. یک سیستم که به چند دوربین تجهیز شده می تواند از زاویه ی دید عریض تری فیلمبرداری نموده و تصاویر را به منظور ایجاد تصویرهایی شفاف تر با یکدیگر ترکیب کند.

نسل بعدی اپل واچ

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: wccftech

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل بعدی اپل واچ از فیس تایم بهره مند خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *