نسل بعدی آیفون دارای نمایشگری شبیه به جی 7 ThinQ خواهد بود

جی 7 ThinQ

شرکت اپل اعلام کرد قصد دارد از نمایشگر هایی که شرکت ال جی در  جی 7 ThinQ به کار گرفته است در محصول جدید خود استفاده کند. کمپانی اپل تصمیم دارد در اواخر تابستان سال جاری یک گوشی جدید را روانه بازار کند. اما آن چه که درباره این گوشی جلب توجه می کند , ارائه دو گوشی است که یکی دارای صفحه نمایش اولد بوده و دیگری با نمایشگری از نوع ال سی دی تولید خواهد شد.

شکل ظاهری مدلی که صفحه نمایش آن از نوع ال سی دی است , بسیار شبیه آیفون 10 می باشد اما به دلیل تفاوت ها در صفحه های نمایش , قیمت آن بدون شک کم تر از آیفون 10 خواهد بود. این نوع از فناوری LCD که برای تولید هزینه کم تری نیاز دارد Full Active LCD نامیده شده است. این تکنولوژی امکان تولید گوشی های هوشمند با حاشیه های بسیار نازک و باریک را فراهم می کند. اما بر اساس آن چه که در وب سایت Patently Apple نوشته شده است, این بار اپل قصد دارد از یک ال سی دی که توسط کمپانی ال جی تولید می‌ گردد , در این گوشی جدید استفاده کند.

شرکت ال جی در پرچم دار جدید خود , ال جی جی 7 تین کیو , از پنل MLCD+ استفاده کرده است که رضایت کاربران درباره آن نشان دهنده کیفیت بالا و مناسب آن است.
این نمایشگر که در مقایسه با سایر نمایشگر ها روشن تر است به چهار ساب‌ پیکسل مجهز شده است. در ساب پیکسل های عادی از سه رنگ سبز , آبی و قرمز استفاده شده است , اما ال جی با افزودن رنگ سفید , روشنایی صفحه نمایش را بیشتر کرده است. شرکت ال جی , برای اولین بار از این تکنولوژی در تلویزیون های 4k استفاده کرد که بازده بسیار خوبی نیز داشت. استفاده شرکت اپل از این نمایشگر ها علاوه بر افزایش روشنایی , شارژدهی را نیز کنترل کرده و باعث بهتر شدن شرایط آن شده است. شرکت اپل اعلام کرده است با این ویژگی ها , محصول جدید این شرکت از جذابیت و زیبایی خاصی بهره مند خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ترفندهایی در عکاسی با گوشی های آیفون

نظرات در مورد : نسل بعدی آیفون دارای نمایشگری شبیه به جی 7 ThinQ خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *