نسخه ی جدید iOS 11.1 در دسترس عموم کاربران قرار گرفت

iOS 11.1

iOS 11.1 : در این همهمه که تمامی شرکت ها سعی دارند اندورید گوشی های خود را به روز رسانی کنند , اپل با ارائه ی آپدیت iOS 11، که کم تر از یک ماه است به منتشر شده است , جنجالی بزرگ به پا کرده است. اپل با انتشار iOS 11.1 برای همه نسخه های هماهنگ با این دستگاه، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. این به روز رسانی ویژگی های جدیدی برای کاربران به همراه نخواهد داشت اما از نظر امنیتی پیشرفت کرده است و امکان دسترسی هکرها را محدود نموده است.

این به روز رسانی فقط شامل بروزرسانی سیستم عامل گوشی های آیفون نمی باشد بلکه WatchOS 4.1 نیز به روز رسانی شده که از شبکه ی LTE پشتیبانی می کند. این سیستم این امکان را فراهم می کند که به طور خودکار با تنظیم ساعت موزیک مورد علاقه ی کاربر پخش شود.

اپل با انتشار این به روز رسانی در دستگاه های iOS ، هفتاد ایموجی به قبلی ها اضافه کرد. بسیاری از باگ ها نیز با این آپدیت از بین رفتند. قابلیت  3D Touch برای به کار گیری app switcher نیز دوباره در دستگاهای iOS فعال شد , این قابلیت با فشار دادن دکمه سمت چپ صفحه نمایش قابل استفاده می باشد. مشکلات Wi-Fi Krack نیز در این نسخه حل شده است.

پس از این به روز رسانی , نسخه جدید iOS 11.1 از تمامی دستگاه ها پشتیبانی می کند. این نسخه به صورت OTA در سراسر جهان قابل دسترس می باشد. اگر تاکنون این بروزرسانی را دریافت نکرده اید، می توانید به سایت apple.com مراجعه کرده و فایل مربوط به این بروزرسانی را دانلود نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت اپل Watch Ultra 2 معرفی شد

نظرات در مورد : نسخه ی جدید iOS 11.1 در دسترس عموم کاربران قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *