نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید ( Oreo ) امروز معرفی خواهد شد

سیستم عامل اندروید

طبق خبرهای منتشر شده از گوگل، احتمالا در تاریخ 21 آگوست 2017 ( امشب ) نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید 8 معرفی خواهد شد. این روزها بحث بر سر نام گذاری نسخه ی جدید اندروید گوگل می باشد و براساس اطلاعات جدیدی که از گوگل رسیده ، گویا نام این سیستم عامل؛البته براساس شایعات منتشر شده؛ در فضای مجازی، نام احتمالی اندروید O یا اوریو (Oreo) را به آن اختصاص داده اند.

هفته ی گذشته، ایوان بلس، در فضای مجازی با انتشار تصویری با عنوان بیسکوئیت Oreo از نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید افشاگری کرد و بااین که تاکنون هیچ منبع خبری رسمی ای نام این سیستم عامل را تایید نکرده، اما همچنان نام Oreo تنها نامی است که از آن در فضای مجازی نام برده شده است. حتی نام های دیگری نیز با عنوان های اورلت، اورنجینا و یا اختاپوس هم برای این سیستم عامل جدید بیان شده است.

اگر به گذشته ی کمپانی گوگل در مورد نام گذاری سیستم عامل هایش رجوع کنیم، خواهیم دید که این غول تکنولوژی در این مورد بیشتر از نام های خوراکی های محبوب شرکت های تجاری مانند کاپ کیک، جینجر بِرِد، دونات، جیلی بین، آیس کریم سندویچ، لالی پاپ، کیت کت و مارشمالو و نوقا استفاده کرده است. اگر با دید منتقدانه به این موضوع نگاه کنیم، گویا گوگل قصد دارد به این طریق نامگذاری با طرفداران سیستم عامل های خود راحت تر رفتار کرده و یک ارتباط نزدیک برقرار نماید و گویا این مورد هم جزو سیاست های این کمپانی به حساب آمده است.

اگر براساس اطلاعات و خبرهای رسیده بخواهیم قضاوت کنیم، در صورتی که گوگل امشب از این نسخه از سیستم عامل خود پرده برداری نماید، قطعا گوشی های هوشمند گوگل پیکسل نخستین گوشی های هوشمندی می توانند باشند که از اندروید Oreo بهره خواهند برد و شاید گوشی های کمپانی سونی نیز از این دسته از گوشی ها با این سیستم عامل باشند.

 

پیشنهادی: مشکلاتی که در گذشته برای اندروید با عنوان سو استفاده از زبان برنامه نویسی ساخت به وجود آمده بود را هم در سایت زوم تک مطالعه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه ی آزمایشی اندروید اوریو برای گلکسی اس 8 منتشر شد

نظرات در مورد : نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید ( Oreo ) امروز معرفی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *