نسخه ی بتای جهانی رام MIUI 9 برای بیش از 9 مدل گوشی هوشمند شیائومی عرضه خواهد شد

از زمان معرفی اولیه در ماه جولای، تنش ها مربوط به MiUi 9 بالا گرفته است و همچنین کاربران گوشی های شیائومی مشتاقانه خبرهای مربوطه را دنبال می کنند. همانطور که کمپانی شیائومی قول داده بود، MI6 و Redmi Note 4x دیوایس هایی بودند که در این ماه عرضه شد.

در حال حاضر برنامه ریزی موج دوم دستگاه‌های شیائومی گسترش یافته است که به طور قابل توجهی بزرگتر از دفعات قبل بوده و شامل گوشی های:

Mi MIX

Mi Note 2

Mi 5

Mi 5s

Mi 5s Plus

Mi Max 2

Mi Max

Redmi 4

Redmi 4X

شایان ذکر است که نسخه فعلی ۷.۸.۲۴ یک نسخه ی بتا می باشد، همچنین وقتی در مورد نسخه جهانی یک ROM صحبت می کنیم، توسعه دهنده‌ های چینی خیلی دقیق در این مور فعالیت می کنند که واقعا دلیل پیشرفت آنها تاکنون، همین دقت بالای آنها می باشد.

MiUi 9همچنین در صورتی که شما بخواهید دستگاه خود را در زمینه ی اپلیکیشن های چینی اجرا کنید می توانید آن را در بانک لینک های این کشور بررسی نمایید. همچنین برای آپدیت این ساختارها شما می توانید به سادگی از اپلیکیشن miui updater استفاده کنید به شرطی که شما روی miui 8 global beta rom برنامه‌ها را اجرا نمایید.

بقیه برنامه‌ریزی‌های MiUi خیلی بیشتر چشمگیر هستند که شامل برخی از گوشی های قدیمی شیائومی نیز می شوند، شامل:

Redmi 2

Redmi 2 Prime

Mi 3

Mi 4

Redmi Note 3 Qualcomm

Redmi Note 3 Special Edition

Redmi Note 4 MTK

Mi 4i

Redmi Note 2

Redmi Note Prime

Mi 2

Mi 2S

Mi Note

Redmi 3

Prime

Redmi 3S

Prime

Redmi 4A

Redmi 4 Prime

اپلیکیشن جدید miui 9 امکانات جدیدی را به ارمغان می آورد که از آنها می توان جستجوی تصاویر و دستیار هوشمند را نام برد، همچنین دارای یک قابلیت شتاب دهنده ی پردازنده خاص و بالطبع بازخورد بهتر است.

لازم به ذکر است که قابلیت تقسیم صفحه نمایش اندروید Nougat جز بخشی از بروز رسانی ها است اما برخی از مدل‌ها آن را فورا دریافت نمی‌کنند زیرا هیئت تصمیم گیرنده در این باره هنوز به طور کامل درباره آن تصمیم نگرفته است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رابط کاربری MIUI 9 در حال انتشار می باشد

نظرات در مورد : نسخه ی بتای جهانی رام MIUI 9 برای بیش از 9 مدل گوشی هوشمند شیائومی عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *