نسخه ی اندرویدی مرورگر شرکت مایکروسافت اج (Microsoft Edge) از نسخه ی بتا خارج شد

مایکروسافت اج

طی گزارشاتی که در طول ماه گذشته منتشر شد شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای ساخت نسخه های جدید از مایکروسافت اج برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس است، که پس از مدت کوتاهی این نسخه ی مرورگر اینترنتی به حالت بتا برای گوشی های هوشمند عرضه شد.

اگر شما هم از آن دسته از کاربران هستید که از نسخه های بتا استفاده نمی کنید و یا این که اصلا از وجود آن خبر نداشتید خبر خوب این است که این مرورگر از حالا به بعد از نسخه ی بتا خارج شده است و نسخه ی اصلی و پایداری از آن به عرضه ی عموم رسیده است.

این خبر در اول توسط فردی در انجمن android Police مطرح شده که بر اساس گفته های وی این نرم افزار پسوند نسخه ی بتا را از نام خود حذف کرده است اما به دلایل نا معلومی این اپلیکیشن با نام مایکروسافت اج پریویو (Microsoft Edge Preview) در برنامه ی گوگل پلی در دسترس است. اساسا این نسخه از مرورگر برای کاربرانی که از سیستم عامل اندروید بهره می برند طراحی شده است.

این مرورگر جدید و با کیفیت در حال حاظر برای سیستم عامل اندروید در دست رس کاربران است که موجب شده است تا یک تجربه ی عالی از مرور برای کاربرانش به وجود بیاورد، محتوی و اطلاعات نیز به صورت یک پارچه همگام سازی شده که در سرانجام کاربر مورد نظر می تواند در دستگاه یا پلتفرم خود شاهد یک مرور بین پلتفرمی باشد که حتی کوچک ترین اطلاعات هم از دست ندهد.

این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان در دسترس کاربران است پس اگر در نظر دارید که مرورگر خود را عوض کنید می توانید از این مرورگر استفاده کنید و از آن راضی باشید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویداد سرفیس مایکروسافت 22 سپتامبر برگزار خواهد شد

نظرات در مورد : نسخه ی اندرویدی مرورگر شرکت مایکروسافت اج (Microsoft Edge) از نسخه ی بتا خارج شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *