نسخه ی آزمایشی گوگل مپ با قابلیت های جدید منتشر شد

گوگل مپ

اگر شما عزیزان هم بر روی اسمارت فون های شخصی از گوگل مپ بهره می برید و مایل به این هستید که مکان یا موقعیت خاصی را قبلا در آن بازدید کرده اید بررس کنید می توانید آن را با رفتن به لیست your places و در قسمت تب بازدید در برنامه پیدا کنید، اما با این وجود بعضی اوقات ممکن است که شما مکانی را در آن لیست بگذارید یا اینکه به هر دلیلی مایل به حذف آن مکان باشید.

در طی چند روز گذشته ساین اندروید پولیس گزارشاتی را منتشر کرده است که نسخه ی ۹.۷ بتای گوگل مپ، معرفی و عرضه شده و یک گزینه ی جدید به منوی آبشاری آن افزوده شده است که با کاربرانش این اجاره را می دهد که یک کسب و کار خاص یا مکان را به مکان های بازدید شده ی خودشان اضافه کند.

گوگل مپ

هنگامی که بر روی آن مکان بر روی نقشه کلیک می کنید نشان می دهد که شما قطعا در گذشته در آن مکان بوده اید و یا حتی آخرین بار در چه زمانی از آن جا بازدید کرده اید. البته شما این گزینه و آپشن را نیز در اختیار دارید که این مورد را بر روی تایم لاین یا همان خط زمانی خود داشته باشید. همچنین در این قسمت یک گزینه ی جدید دیگر اضافه شده است که می توانید به آسانی هر مکانی را که در زمان های گذشته بازدید کرده اید و در نرم افزار ثبت شده است را در صورت تمایل حذف کنید.

شما کاربران و مخاطبان عزیز می بایست در نظر داشته باشید که این ویژگی های جدید و تازه ای که افزوده شده است که شامل افزودن مکان دلخواه و یا حذف آن است تنها و تنها در نسخه ی بتا ی این نرم افزار یعنی گوگل مپ وارد شده است و هنوز این ویژگی ها در نسخه ی اصلی وجود ندارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه ی آزمایشی گوگل مپ با قابلیت های جدید منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *