نسخه های 2018 گوشی های سامسونگ A8 و A8 plus معرفی شدند

A8 و A8 Plus

بعد از کلی انتظار و شنیدن شایعات گوناگون در مورد گوشی های هوشمند گلکسی A8 و A8 Plus شرکت سامسونگ، سر انجام این گوشی های به طور رسمی معرفی شدند. در نگاه اول شاید برای کاربران و خریداران این سری از گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ نام گزاری این گوشی ها گنگ و مبهم باشد، ولی می توان گفت که این گوشی ها جانشین های گوشی های آ پنج و آ هفت سال ۲۰۱۷ هستند. این دو محصول جدید شرکت بزرگ سامسونگ شباهت زیادی به گوشی های سری اس دارد و یا حتی از بعضی جهات دقیقا شبیه هم هستند.

در قسمت جلویی این گوشی اولین دوربین های سلفی دوگانه ی شرکت سامسونگ را مشاهده می کنیم که ترکیب قوی از دو حسگر شانزده مگاپیکسلی و هشت مگاپیکسلی ساخته شده است، که به شما این امکان و اجازه را می دهد که بتوانید از سیستم لایو فوکوس استفاده کنید، به این شکل که در صورت تمایل شما می توانید فوکوس را بر روی یک شی متمرکز کنید و پس زمینه را به صورت کاملا تار نشان دهید و نکته ی خیلی جالبی که در مورد این دوربین دو گانه وجود دارد این است که این گوشی به صورت کاملا بی نقص میان دو دوربین جلویی اش عوض می شود تا افکت مورد نظر و مطلوب شما ایجاد شود.

دوربین اصلی این گوشی نیز همچنین از یک حسگر شانزده مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم لنز f/1.7 ارائه می شود، همچنین شرکت نام دار سامسونگ سیستم و تکنولوژی لرزش گیر دیجیتالی برای ضبط ویدیو هایی بدون لرزش را به دوربین این دو گوشی اضافه کرده است. مقدار ظرفیت باتری که برای این دو گوشی در نظر گرفته شده است به دو صورت نسخه ی استاندارد و نسخه ی پلاس به ترتیب ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که از لحاظ ظرفیت باتری با گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ و دیگر برادرانش پر سری های دیگر برابری می کند.

این دو گوشی به احتمال زیاد با سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا به بازار عرضه شوند که تا حدودی شاید برای کاربران ناخوشایند باشد. از نظر قیمت هم این دو گوشی به قیمت های ۴۹۹ و ۵۹۹ یورو عرضه می شوند که به ترتیب قیمت گوشی های نسخه ی استاندارد و پلاس آن است.

بیشتر بخوانید  عرضه ی نسخه ی قرمز رنگ سامسونگ گلکسی اس 8

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه های 2018 گوشی های سامسونگ A8 و A8 plus معرفی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *