نسخه دوم چاپگر جیبی عکس ال جی در CES 2014 رونمایی می شود

LG announces Pocket Photo 2

کمپانی ال جی امروز رسماً نسخه ی دوم از چاپگر جیبی عکس خود (مدل PD 239) پرده برداری نمود.

LG announces Pocket Photo 2
LG announces Pocket Photo 2

نسل جدید چاپگر جیبی عکس الجی که بسیار هم باریک می باشد می تواند به عنوان یک همراه و همدم خوب برای چاپ و اشتراک گذاری تصاویرتان مورد استفاده شما قرار گیرد. تولید کننده ی کره ای اعلام کرده است که قراره نسخه ی دوم این چاپگر جیبی عکس در آینده ی نزدیک در نمایشگاه CES 2014  لاس وگاس آمریکا در تاریخ 7 ژانویه رونمایی شود.

از خصوصیات دیگر این چاپگر می توان به قابلیت اتصال بی سیم مانند NFC و بلوتوث به دیگر دستگاه ها اشاره کرد. همچنین شما قادر به چاپ عکس هایی به اندازه ی 7.6 * 5.1 سانتی متر از تبلت ها و یا تلفن های هوشمندتان که از سیستم عامل اندروید یا IOS بر خوردارند خواهید بود.

اگر بخواهیم اندازه ی گرفته شده عکس های این چاپگر رو با صفحه نمایش گوشی هوشمندتان مقایسه نماییم می توان گفت که اندازه عکس چاپ شده حدود 3.6 اینچ خواهد بود. نسخه جدید این چاپگر 4 میلی متز نازک تر از مدل قبلی خود می باشد و این دستگاه قادر به ارائه تصاویر با کیفیت 313dpi خواهد بود. کار با این چاپگر جدید بسیار ساده و دلنشین می باشد به طوری که شما فقط برای شروع کار نیاز به دانلود نرم افزار این چاپگر بر روی گوشی یا تبلت خود دارید.

این چاپگر قابل حمل ساخته شده است و دارای یک باطری می باشد که شما را قادر می سازد تا با هر با شارژ کردن 30 تصویر را چاپ نمایید.

این نسخه نسبت به گذشته ی خود بهبود زیادی داشته است و گزینه های ویرایش پیشرفته و سفارشی سازی هم به آن اضافه شده است. مجموعه ای جدید از فیلتر ها و اضافه کردن قاب و دیگر افزودنیها که می تواند به تصاویرتان زیبایی خاصی ببخشد.

همچنین این چاپگر  از فناوری  ZINK استفاده می‌کند و نیاز به کارتریج‌های جوهری گران قیمت ندارد. فناوری چاپ ZINK از گرما برای فعال کردن شیمی لازم تشکیل‌دهندۀ رنگ که در هر ورق کاغذ گنجانده شده است استفاده می‌کند. سیستم کاغذ بدون جوهر، در مقایسه با فرایندهای چاپ مرسوم، تصاویر را به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند و لکه‌های کمتری ایجاد می‌کند.

منبع : GSMARENA.COM
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی و سامسونگ در نمایشگاه CES از گوشی های هوشمند جدیدی رونمایی به عمل می آورند

نظرات در مورد : نسخه دوم چاپگر جیبی عکس ال جی در CES 2014 رونمایی می شود

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *