نسخه جنگ ستارگان One Plus 5T به طور رسمی معرفی شد

نسخه جنگ ستارگان One Plus 5T به طور رسمی معرفی شد

شرکت وان پلاس در یکی دو روز گذشته یک نسخه ی بسیار جذاب از اسمارت فون را با نام 5T را رونمایی کرد، این گوشی جدید یعنی وان پلاس 5T نسخه ی جنگ ستارگان نام این ویرایش جدیدش است. نسخه ی جدید از این گوشی اسمارت که به صورت خیلی کوتاه و جزئی اما کاملا رسمی در هند و در یک مراسم کتاب های کامیک که با همکاری وان پلاس و چند کمپانی دیگر برگزار شده بود رونمایی شد که به زودی عرضه خواهد شد.

همان طور که در عکس های منتشر شده از این گوشی می توانید ببینید نسخه ی star wars این گوشی موبایل از قاب پشتی با رنگ سفید به همراه لوگوی قرمز رنگ معروف این سری گوشی ها بر روی آن بهره می برد. دکمه ی لغزنده ی هشدار که در کنار گوشی تعبیه شده است نیز از رنگ قرمز زیبایی برخوردار بوده در حالی که قسمت جلویی دستگاه کاملا به رنگ سیاه است. طبق گفته ها و گزارشات منتشر شده قرار است در رابط کاربری کلی این مدل 5T از افکت ها و تصاویر پس زمینه ای با تم فیلم جنگ ستارگان بهره گرفته شود.

می توان گفت که این نسخه از گوشی به شکلی در بین نسخه های معمولی قرمز و مشکی رنگ این گوشی اسمارت قرار گرفته و در آمده تا تعادلی برای هر دو سلیقه ی کاربران این گوشی هوشمند جدید ایجاد کند. در حال حاضر اطلاعات موثقی درباره ی قیمت نهایی این نسخه ی جدید در دست نیست اما در ‌پی تکنولوژی اظهار داشته است که ممکن است این گوشی فقط در کشور هند عرضه شود و به شکلی کاملا محدود عرضه شود ولی بیشتر کاربران امیدوارند که این ادعا درست نباشد و تمامی کاربرانی که طرفدار فیلم جنگ ستارگان هستند به این نسخه گوشی دسترسی داشته باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جزئیات قیمت تبلت وان پلاس Pad Go لو رفت

نظرات در مورد : نسخه جنگ ستارگان One Plus 5T به طور رسمی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *