نسخه جدید نرم افزار مایکروسافت آفیس برای ویندوز 10 منتشر شد

مایکروسافت آفیس

یکی از کاربردی ترین و کارآمدترین نرم افزارهای کامپیوتری در عصر حاضر نرم افزارهای مایکروسافت آفیس هستند که توسط کمپانی مایکروسافت هر چند سال یکبار بروزرسانی های کلی ارائه می نماید. پیش تر در خبرها اعلام شده بود که کمپانی مایکروسافت تصمیم به ارائه ی چنین بروزرسانی داشته است و اکنون انتظارها به پایان رسید و بالاخره این سری از نرم فزارها انتشار یافتند.

مایکروسافت آفیس ویندوز 10

در حال حاضر کمپانی مایکروسافت به دنبال آسان تر کردن فعالیت کاربران در زمان استفاده از نرم افزارهای سری آفیس می باشد. به همین دلیل دیروز از نرم افزار جدید آفیس برای سیستم عامل ویندوز 10 رونمایی به عمل آورد. این نرم افزار که در اصطلاح به عنوان Central Hub برای تمامی احتیاجات اپلیکیشن‌ های آفیس انجام وظیفه می نماید، قرار است که به عنوان جایگزینی برای نرم افزارهای My Office باشد. لازم است که آن ها را باز کرده تا به تمامی نرم افزار مایکروسافت آفیس دسترسی پیدا کنید.مایکروسافت آفیس

این نرم افزار همچنین به شما پرونده‌هایی را که قبلا بر روی آن‌ها فعالیت داشتید را نیز به نمایش در می آورد. همچنین بهره‌ مندی این نرم افزار از قابلیت جستجو امکان پیدا کردن پرونده‌ هایی که در صفحه ی نخست قابل مشاهده نمی باشد را ممکن می‌سازد. کمپانی مایکروسافت اعلام نموده است که راه اندازی این نرم افزار پس از تست تجربه‌ ی کاربران در استفاده از وبسایت Office.com اتفاق خواهد افتاد. وبسایتی که دقیقا مشابه با نرم افزار جدید مایکروسافت آفیس برای کاربران وب انجام خواهد داد.

علاوه بر تغییرات مذکور، کمپانی مایکروسافت بعضی از اصلاحات دیگر را هم به اپلیکیشن‌ های خود افزوده است. غول نرم افزاری دنیا مدتی قبل یک بروزرسانی جدید برای نرم افزار Outlook در سیستم عامل iOS عرضه نمود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: cnet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه جدید نرم افزار مایکروسافت آفیس برای ویندوز 10 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *