نسخه بهبود یافته اپل پنسل از ژست های مختلف پشتیبانی می نماید

اپل پنسل | کمپانی اپل نیز مانند کمپانی سامسونگ در تبلت های خود که با نام آیپد می شناسیم، نوعی قلم هوشمند قرار داده است که کاربران آیپدها می توانند به راحتی از این قلم هوشمند استفاده نمایند. با این حال باید بگوییم که این قلم هوشمند قابلیت های کمی نسبت به قلم هوشمند کمپانی سامسونگ داشت که اکنون اپل قابلیت های جدیدی را به این قلم افزوده است.

اپل پنسل

یکی از توسعه‌ دهندگان کمپانی اپل با نام Guilherme Rambo، با منتشر نمودن توییتی ادعا داشت که اپل پنسل 2 با شماره‌ مدل B332  معرفی خواهد شد که پشتیبانی از ژست‌های حرکتی را برای کاربران فراهم خواهد آورد، او گفت:

کاربران می توانند با سر دادن انگشتان خود بر کناره‌ های قلم، شمایل خط در حال ترسیم را تغییر دهند.

نسخه‌ ی کنونی اپل پنسل، با حساسیتی که در نوک آن به‌ فشار و امکان تشخیص زاویه دارد، در بعضی از اپلیکیشن‌ ها به‌ کاربران قابلیت سایه‌ زنی را می‌ دهد. هو اکنون بدنه‌ ی قلم کوپرتینویی ها لمسی نمی باشد، به همین جهت اضافه‌ شدن این قابلیت، نیازمند معرفی نسخه‌ ای جدید از قلم کمپانی می باشد. یکی دیگر از توسعه دهندگان به نام Steve Troughton-Smith در توییت خود به قابلیت های موجود در کدهای iOS برای UIPencilAdjustmentInteraction اشاره می نماید که به احتمال استفاده از ویژگی های مذکور را ممکن می نماید. همچنین دو کد که منتهی به :DidTap و :didSlide:Phase می شوند، به گفته ی این توسعه دهنده، روش های منتخب جدیدی را برای توسعه‌ دهندگان اپلیکیشن‌ ها ترسیم می نمایند.

اپل پنسل

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: appleinsider

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تجهیز محصولات کمپانی اپل به تکنولوژی فراصوت

نظرات در مورد : نسخه بهبود یافته اپل پنسل از ژست های مختلف پشتیبانی می نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *