نرم افزار فوتبالی شوتینگ

امروزه با توجه به هوشمند شدن گوشی ها و همچنین نسخه سیستم عامل اندروید و با توجه به طرفداران زیادی که فوتبال دارد برنامه های فوتبالی زیاد ساخته شده که هر کدام مزایا و امکانات جداگونه ای دارند . یکی از این برنامه ها که برای اندروید طراحی شده است اپلیکشن شوتینگ است که به نظر خودم از لحاظ طراحی و گرافیکی حرف ندارد.

ShootingApp3

این برنامه دارای طراحی و امکانات بی شماری است که آن را از بقیه برنامه های ساخته شده متمایز می کند . از همه مهم تر اینکه برنامه کاملا فارسی و از لیگ برتر ایران هم پشتیبانی میکند.

این برنامه دارای چندین بخش است که در این برنامه میتوان تیم های محبوب خودتان را انتخاب کنید و از تمام بازی ها و نتایج آن بازی مطلع شوید . همچنین در این برنامه نتایج به صورت آنلاین نشان داده می شود که می تواند با انتخاب عکس زنگوله در این برنامه اگر گل زده شد از آن با خبر شوید.

ShootingApp4

لیگ های زیادی در این برنامه قرار دارد البته لیگ های مهم اروپا قرار گرفته که این یکی از نقاط ضعف این برنامه است که امیدوارم لیگ های زیادی را شامل شود . لیگ هایی از جمله لیگ آلمان ، فرانسه ، انگلستان ، ایتالیا ، اسپانیا در این برنامه قرار دارد . همچنین جام باشگاه های آسیا و اروپا هم وجود دارد.

یکی از بخش های دیگر اخبار مربوط به فوتبال است که البته در حال حاظر طبق گفته سازندگان این برنامه در دست آماده سازی است.

برای دانلود این برنامه میتوانید آن را از کافه بازار دریافت کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  امیر اسکندری چه کسی است؟

نظرات در مورد : نرم افزار فوتبالی شوتینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *